onsdag 18 oktober 2017

Var ska killen spruta?

Jag får ibland frågan vad jag tycker om sperma och var jag tycker killen ska spruta.

Jag gillar när killen sprutar! Det är liksom ett bevis på att han har haft det skönt. Det är som en tydlig och kraftig orgasm.

Därför blir jag oftast väldigt upphetsad av att se när killen sprutar.

För att svara på nästa fråga så innebär det att jag gärna kan se på när det går för killen. På min mage, över brösten gillar jag. Han kan även komma över sin egen mage. Det gillar jag.

Det händer att jag får sperma i ansiktet, inte bara av misstag utan med flit också. Det är spännande på ett annat sätt, tyvärr är det lite svårt att se det hela härliga när det går för killen då.

Samma gäller att komma i mig. Visst har jag gjort det, men det är sällan.

Samma sak i munnen. Det händer nog oftare att jag suger och tar det i munnen. Sväljer oftast. Är också porrigt och härligt, fast missar ju att se själva sprutet.

Kan även nämna att jag en gång tagit sprutet i stjärten. Är inte ofta jag har analsex, men det har hänt iaf en gång att killen sprutade med kuken i min stjärt.

12 kommentarer:

  1. Eftersom jag är en lite fotälskare så gillar jag att spruta på min flickväns fötter lite kinky men superskönt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du gillar fötter så förstår jag. Blir så där udda och spännande på samma gång.

      Radera
  2. Okej.
    Det känns som du är fixerad och låst vid och se hans sprut.
    Om ni ska ha barn så måste han ju komma i dig som sagt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förstått att det är så det fungerar. Tycker ändå det är läckert att se när det går för en kille.

      Radera
    2. Det är laddat med sperma och jag tror de flesta tjejer gillar att se när det går för killen.

      Radera
  3. Det finns något som heter Meer sperma som är piller som ger kraftiga utlösningar såg det via en sexblogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det en fördel om det är ett lite kraftigare sprut. Kommer det inget känns det som att man har blivit lurad på själva huvudnumret, även om det inte är så.

      Brukar inte vara några problem, bara man inte går för snabbt framåt så verkar det byggas upp en kraftigare utlösning.

      Radera
  4. Ja det är ungefär som och starta med ett flygplan när man har samlag och själva lyftet/starten är orgasmen.
    Är du nöjd med din killes sperma mängd då?
    Han kan ju dricka vatten så blir det lösare och mer i utlösningen annars.

    SvaraRadera
  5. Älskar när killen sprutar mycket,gillar att suga honom på gränsen flera gånger så trycket byggs upp till max och precis innan det går så får kuken komma ut så jag ser sprutet,ofta sprutar han över mitt ansikte och hår,så porrigt,gör mig
    vansinnigt kåt.
    Snart suger jag honom stenhård igen för nu måste jag få knulla...är helt beroende av hård kuk.
    Sexy 23

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det. Så brukar jag också göra och han gillar det.

      Radera
    2. Underbart!
      Härligt att spruta i munnen och ansiktet och röven, har en tjej som tar sperma i alla hål - härligt. Flest gånger har jag sprutat i röven, hon tar sperma i ansiktet och dricker sperma.
      Har bara sprutat i hennes fitta en enda gång!
      Hon är underbar!

      Radera
  6. Skulle Du inte vilja ha en cuckold som slickar Dig när Du knullat. Ställer upp på förnedring.

    SvaraRadera