måndag 13 november 2017

På andra sidan dörren

Var på föreläsning i veckan. Kan vara långtråkigt och ibland får man andra tankar. Tänkte på att ha sex i ett klassrum typ. Framma på katendern eller på en sån där skolbänk man hade i grundskolan.

Mot slutet så gjode det mig påmind att jag var kissnödig så jag gick direkt på toaletten när föreläsningen var klar.

När jag torkade mig så upptäckte jag att det var halt och jag kom ihåg att jagt hade haft lite snuskiga tankar inne i föreläsningssalen. Kände lite med fingrarna som gled mellan läpparna där nere. Var så där mysigt varmt och hallt.

Fortsatte att smeka lite och pirrade till ordentligt när någon öppnade dörren och jag kunde höra att nån var just på andra sidan min dörr.

Där inne satt jag med trosorna vid fotlederna och ett finger som jag sakta drog mellan läpparna.

Onanerade inte till orgasm, utan njöt lite försiktigt medan jag lyssnade vem som kunde vara utanför dörren. Var iaf kåt resten av dagen i skolan och när jag kom hem fick jag lov att byta trosorna. För dom var lite för fuktiga för att ha på sig.

10 kommentarer:

  1. Härligt att fantisera så och tänka på olika ställen att ha sex på. Skönt att sedan göra något åt den kåta känslan, kanske med risk att bli upptäckt....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fet ger lite extra pirr. Även om det är relativt säkert där inne.

      Radera
    2. Ja. Visst är det så. Tänk om du hade låtit lite där. Så den på andra sidan dörren blivit nyfiken.Vem vet hur det hade slutat.....

      Radera
  2. Du är fuktig ganska ofta därnere fina josefin :-)
    Du kan ju skicka över ett sexigt sms till din kille när det fuktar på :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer att det är fuktigt ofta där nere. Sms får han ibland så att han är beredd ;)

      Radera
    2. Japp, våt strandäng dygnet om nästan då utom när du sover :-)

      Radera
  3. Underbart att gå in och läsa på din blogg när man vaknar kåt på morgonen. Så skönt att dra lite när man läser ; )
    /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter bra. Så det ska vara. Om du vill ha mer av mig så erbjuder jag både bildserier och mina trosor till försäljning.

      Radera
  4. Härligt spännande med publika ställen, blir en panikkänsla blandat med njutning som är svår att förklara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer. Har lite svårt att njuta om det blir för mycket med chans för att bli upptäckt. Men lagomt gillar jag.

      Radera