torsdag 9 november 2017

Rida

Rida...

...och då pratar jag inte om fyrbenta hästar, utan om att rida en killes kuk. Det är kanske inte min favoritposition. Samtidigt har det en viss charm.

I andra ställningar kan jag känna mig mer undergiven, mer "tagen". Då jag rider är jag på toppen, jag bestämmer - hur snabbt det ska gå, hur djupt ner jag ska glida över kuken och jag kan liksom trycka ner killen med mina händer.

Samtidigt finns det ett undergiven del i det hela. Liksom att jag rider killen för att göra det skönt för honom. Han behöver inte "ta mig" eller lägga sig över mig, utan jag gör det av egen vilja för att han ska få njuta av mig.

Fantiserar ibland om att det är någon okänd jag rider. Att jag liksom har underkastat mig honom och nu rider honom för att ge njutning. En härlig hård kuk... och det är min uppgift att den ska glida djupt in i mig och min fitta ska krama den så han får njuta.

Senaste tiden har jag fantiserat lite om att han inte är ensammen, utan att det är fler killar där. Dom ser på när jag rider hans stora kuk. Får en lite pirrande känsla av tanken att jag är lite osäker på om jag verkligen ska rida hans kuk inför dom som ser på. Fast vågar inte riktigt tacka nej heller.

Undrar om nån väntar på sin tur?



12 kommentarer:

  1. Jag skulle mer än gärna stå bredvid och titta på när du rider din kille och om jag fick så skulle jag runka min kuk samtidigt och spruta på önskat ställe. Har länge fantiserat om att få uppleva en sådan sak att bara se på och inte vara med i själva sexakten utan bara se på och runka min kuk, finns säkert många som skulle vilja stå i en ring och runka sina kukar medans du rider din kille och sen när du och din kille är klara så går vi andra bara. // Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar spänningen i att se men inte röra. Lite som att jag ger dig tillåtelse att se på, men inte mer. Att jag bestämmer. På samma sätt som jag kan känna ett pirr av att vara undergiven.

      Radera
  2. Aaha Josefin fantiserar om att bli tittad på och flera hårdar kukar som står i givvakt för att lösa av mannen du rider så fort han fått utlösning..ständigt en hård kuk som går ut och in...ger dig maximal njutning..du rider och rider..ser männen i ögonen..gör dem galet kåta..lite ovanlig fantasi där du har makten...skulle du verkligen våga det irl ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter faktiskt inte helt fel. Men precis som du säger - så kanske det gör sig bäst som en fantasi. Vet inte om jag skulle våga på riktigt.

      Radera
  3. Kommer att tänka på Vilhelm Mobergs berömda bok Rid i natt!..titeln kan ju dubbeltolkas...boken handlar om en bonde som gör uppror mot en tysk adelsman i Småland så han måste fly i natten..hoppas du fick en lång skön ridtur i natt Josefin och att dina ben värker av träningsvärk..och din sköna grotta är lite öm efter en hård ritt !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst kan det vara lite ömt ibland. Efter en lång ridtur eller om man börjat utan en riktig uppvärming (förspel).

      Radera
    2. Ibland blir jag kåt när jag känner hur öm fittan är på morgonen efter att vi knullat hela natten.
      Igår hörde vi grannarna knulla genom väggen,det gjorde mig och min kille tokkåta,tog halva natten innan vi knullat av oss den värsta kåtheten.För det mesta är min kille väldigt försiktig med sina långa stötar eftersom han är ovanligt välutrustad,fast i natt tog kåtheten över när han tog mig bakifrån så jag är öm mellan benen nu !!! /Emelie

      Radera
    3. Kom han i dig Emelie?
      Ovanligt välutrustad är det 25cm i erigerat tillstånd det?

      Radera
    4. Sånna detaljer kan verkligen göra stor skillnad ibland. Vetskapen att dom gör snuskga saker på andra sidan väggen.

      25cm är väldigt stort och väldigt få som har.

      Radera
  4. Har du ridit på en hästrygg någon gång, fina josefin?
    Det är oerhört sexigt med ridbyxor på tjejer och kvinnor, det gör mig tänd.
    Jag har ridit på islandshäst en vacker höstdag för många år sedan, det var härligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ridit en del när jag var yngre men inte väldigt mycket. Snarare annat som jag har ridit mer ;)

      Radera
  5. Jag älskar att bli riden. Att känna fittan om kuken är väldigt skönt. Att kunna komma åt överallt med mina händer och också suga hennes tuttar som jag kan klämma på och suga. Samt klämma på rumpan. Jag är ganska stark så jag kan håla i tjejen när hon knullar mig. För det är ju hon som knullar mig när hon bestämmer takten. Man kan också kyssas när man knullar och tjejen kan smeka min rumpa och pung. Att hon rider den analt är också sexigt. Då kan jag pulka hennes klitra också villet jag gärna gör. Jag pressar ned hela hennes ktopp emot kuk roten och håller henne kvar vilket de flesta kvinnor gillar. Det kan jag göra länge så kuken nästan kommer åt livmodern.

    SvaraRadera