lördag 1 augusti 2020

Vuxenleksaker

Sponsrat inlägg

Sinamatic.se ville att jag skulle skriva ett inlägg om vad dom har att erbjuda. Bland annat sexleksaker, sexiga kläder och annat skoj.

Vuxenleksaker

Det finns många spännande produkter. Både "vanliga", men även de mer utmanande och extrema. Jag har tittat runt och valt ut några produkter som jag tänkte skriva om.

Cherry Love Balls Duo
Två stycken körsbär som fungerar som geishakulor. Gulliga tycker jag!

Dom är tillverkade mjukt silikon-material och har metalkulor i sig som retande rör sig när leksaken är på plats.

Det som gör att dessa faller mig i smaken är att dom är väldigt gulliga och så skapar det ju möjlighet att använda en sexleksak i hemlighet. Kanske på platser där det är sträng förbjudet.



Satisfyer Pro 2, THE NEXT GENERATION
Det här är en sexleksak jag sett det skrivas om många gånger. Det ska visst vara något utöver det vanliga.

Det står att den använder en vakuumteknik och att man inte ens behöver röra vid klitoris för att få den mest intensiva massage du nånsin fått. Du behöver varken röra, trycka eller flytta produkten, den sköter allt jobbet åt dig.

Läser jag recensionerna så är dom väldigt positiva. Bland annat:
Sjukt bra, tar max 90 sekunder att få orgasm! och i vanliga fall tar det MINST 10 min för mej att komma, oavsett på vilket sätt. Fantastiskt!

Fleshlight – Adriana Chechik – Empress
För er killar finns det ju också sexleksaker. Fleshlight är en dessa och finns i många former och färger. Vill du tränga in i "fiffi" eller föredrar du bakvägen eller kanske en sugande mun?

Jag kommer ihåg att jag såg en porrfilm en gång när en sån här användes. Såg väldigt härligt ut när kuken liksom trängde in och slukades helt.



Bodystocking – Elegant Lady
Det finns även en massa sexiga underkläder. Trosor, strumpor, bodys och så vidare. Jag har själv en nätbody, som jag även använt vid fotografering. 

Jag känner mig extra porrig och lite elegant när jag tar på mig finare underkläder. Svart är ju aldrig fel, även om jag gillar andra fäger också.


5 kommentarer:

  1. Gör som mig och fina josefin, ha sängkläder(påslakan, lakan och öengott) från hemtex, obs reklaminslag :-)
    Desto skönare sex med sköna lakan :-) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör väldigt sällan reklam på bloggen. Så jag hoppas du kan ha överseende med det när det väl händer.

      Radera
    2. Visst, får ha överseende med det.

      Radera
  2. På almänplats. Kan du inte gå ut och handla eller liknande med en buttplug i rumpan? Skulle vara sjukt härligt att få läsa om din upplevelse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt gjort en sån grej en gång... tvättstugan.

      Radera