söndag 26 augusti 2018

Massage med stort PLUS

Jag hade en snuskig dröm igår natt.

Egentligen var den inte så snuskig, utan mer erotisk och laddad.

Det var jag och nån mer - oklart vem och i vilket sammanhang. Vi skulle hur som helst på SPA och i början uppstod viss spänning pga. naken hud i ett större omklädningsrum och när en massage behandling skulle starta.

Britsar med vita handdukar och vita handdukar som täcker dom privata delarna.

I min dröm förflyttades jag till en mer privat miljö - det var bara jag och hon som gav mig massage. Det var jätteskönt. Varmt, skönt och härligt att bli ompysslad när hennes händer knådade min nacke, min rygg och ryggslutet.

Hon fortsatte över mina ben och jag myste och njöt. Beröring som framkallar en annan känsla - nämligen att jag blev kåt.

När massagen övergick till att massera mina skinkor så höjdes pulsen. När hon försiktigt smekte mig över halsen så kunde jag inte annat göra - än att önska att hennes hand även skulle massera mig på ett "speciellt" ställe.

I drömmen påbörjade tjejen en härlig behandling som övergick till tjejsex, där jag bara låg och tog emot och njöt när hon smekte mig över skinkorna och ner mellan benen.

Hon rörde vid mina blygläppar och jag var våt och hal när massageolja blandades med mina safter.

Hon kysste mig i ryggslutet och försiktigt på ena skinkan - samtidigt som försiktigt pullade mig med ett finger och ett annat finger sakta gjorde en cirkelrörelse över mitt stjärthål.

Jag låg även på rygg och blev slickad av henne. Hennes tunga retade mitt klitoris och hon sög även försiktigt på mina läppar och över klitoris.

6 kommentarer:

  1. Underbart.
    Sa du någonting till din kille att drömde?
    Ska du vilja ha tjejsex på riktigt?
    Var du våt när du vaknade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag berättade så killen villa känna hur våt min fitta var. Tjejsex har jag haft fantastier om sedan tonåren. Så det kan jag tänka mig.

      Radera
  2. Oj lät ju helt underbart, där hade man velat suttit bredvid och kollat på och sen smugit mig in och deltagit i behandlingen :)

    SvaraRadera
  3. Hade man suttit där bredvid och sett på så hade man nog suttit med praktstånd ju. Varit tvungen att runka och sen sprutat inom en minut ca.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade nog varit spännande att göra något sånt med åskådare. En kille eller kanske flera som såg på? Kanske satt bakom sånt där glas man bara kan se igenom från ett håll?

      Radera