fredag 14 september 2018

Skrattar så jag kissar på mig

Jag skrattar så jag kissar på mig - det uttrycket har ni säkert hört tidigare. Men igår hände det på riktigt.

Det var igår som jag hamnade i ett sånt där flamsigt och tramsigt humör och inte kunde låta bli att skratta åt allt möjligt.

Så mitt i allt skrattande så var det liksom att kontrollen släppte och jag fick snabbt knipa igen för jag kände hur det blev blött i trosan.

Som tur är så var jag hemma och kunde gå undan och byta till ett par torra trosor.

Nu var det inga floder jag kissade och tur var väl att jag hade nära till ett par torra trosor. Hade ju kunnat vara värre. Att jag var mer offentligt och inte hade möjlighet att byta. Hade ju varit ytterst pinsamt att kissa ner sig ordentligt i en sån situation.

Så det ligger nog nånting bakom uttrycket - för jag kan ju inte ha varit den första.

9 kommentarer:

  1. Ni kvinnor har ju mindre urinblåsa än oss män också kom jag och tänka på.
    Jag har hört det uttrycket förut tror min farmor sa det och att hon hade gjort det i unga år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det vara. Jag är nog inte den första i alla fall.

      Radera
  2. Läser ofta din blogg och kollar bilder. Tycker du är supersexig. Hade en dröm en natt att du dominerade mig och satte på mig i rumpan med en strapon. Min fd flickvän gjorde det emellanåt och det fick mig att njuta nåt enormt. Tur vi var ensammna ute i vår stuga då för mina stön och skrik slog nog decibelrekord.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snuskigt och spännande. Det är kanske inte min vanligaste fantasi, men visst har det hänt att jag fantiserat om liknande. Skulle även kunne tänka mig att vara den som ser ser eller bara deltar lite. Nån annan som bär strapon och visar mig hur det går till.

      Radera
    2. Är så skönt då G punkten stimuleras ju.

      Radera
  3. Var det valet till riksdagen du skrattade åt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det var det faktiskt inte. Sen var det jag skrattade åt inte heller så mycket roligare, men du vet hur det kan bli ibland när man blir flamsig och tramsig. Då är nästan allt roligt.

      Radera
  4. Okej.
    Så kan det vara.
    Jag skrattade senast åt en video med partiledarna på en öde ö, som var i tecknat :-)

    SvaraRadera
  5. Har fina josefin sett den tecknade filmen om när partiledarna är på en öde ö?

    SvaraRadera