torsdag 20 juni 2019

Fuck me


Dom här trosorna har jag haft på mig. Det är ett par vita trosor med en uppmanande text på ;)

Det är ett par knyttrosor. Så drar du i ett av snören så att knuten öppnas - är risken stor att trosan faller till marken.

Var lite spännande att gå runt med vetskapen att det är ett sånt snuskigt budskap på trosan

Tanken var att en kille skulle köpa dom av mig, men nu har jag inte hört något från honom. Så kanske det finns någon annan som är sugen på dom här trosorna eller några andra. Hör av dig i så fall så berättar jag mer.

finajosefin(a)hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Var har du köpt dem? Vill köpa till en ung kvinna som present. Hoppas på facesitting i mitt ansikte i midsommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte våga köpa dom i butik över disk, utan har beställt dom. Exakt var kommer jag inte ihåg.

      Radera