söndag 29 december 2019

Klär av honom i mina tankar

En fantasi som dök upp under gårdagen i en helt oskyldig situation handlade om mjuka paket.

Det var ett blandat sällskap i blandad ålder och det pratades en del om vilka julklappar som varit populära och vad alla fått.

En tröja här... ett par handskar där.. och så kalsonger berättar en av killarna.

Plötsligt har jag i tankarna börjat klä av honom. Känner en spänning och en viss skam på samma gång. Mina tankar flyttar honom till sovrummet där han får vara "ifred".

Inte för att mina tankar blir mer okay på så sätt, men ni vet hur tankar fungerar ibland.

Tror jag gillar vad jag ser och jag kan inte låta bli att tänka på om han fyller ut kalsongerna. Min blick vandrar ner längs hans nakna överkropp och sakta neråt. Får ett infall i att jag skulle vilja känna över hans nakna hud med handen. Kanske hitta precis det jag längtar efter när handen har fått leta sig neråt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar