söndag 1 mars 2020

Kukstorlek

Fick en kommentar angående killars storlek. Det verkar vara ett evigt tjat och funderingar kring detta ämne :)

JA

Ja, jag gillar en stor kuk. Eller jag kanske skulle säga att jag föredrar en stor kuk före en liten.

Förut chattade jag en hel del och många killar verkade ha något större än genomsnittet. Har för mig att jag kom fram till att 19-20 cm var genomsnittet. Något jag genomskådar då jag själv inte har stött på så många som har den storleken eller större.

Man brukar väl säga att genomsnittet i Sverige är runt 15 cm?

Jag har egentligen bara varit en kille som är "större" och han själv säger att den är 19 cm. Den är den största jag har erfarenhet av i alla fall.

I tonåren var jag en kort period tillsammans med en kille som hade betydligt mindre än genomsnittet. Väldigt liten skulle jag nog vilja säga.

Men JA, jag föredrar en stor kuk före en liten. Däremot så är jag osäker om jag skulle klara av nån som var betydligt mycket större.

När jag haft sex med stora killen så har det varit nödvändigt med lite uppvärmning och att han varit väldigt försiktig i början. Detta trots att jag har varit kåt och våt till bristningsgränsen.

Sen är det ju inte bara längden heller. Snarare att omkretsen spelar större roll. Exempelvis så klarar jag inte att gapa hur mycket som helst ifall du vill att jag tar sig i munnen. Och det gissar jag att du vill? ;)




4 kommentarer:

  1. Sex och kärlek är helt olika saker, känns som att allmänheten ibland missar det.
    Min pojkvän har medelkuk. Skulle t.om säga mindre än medel haha
    (Väldigt konstigt hur alla är medel eller större men ingen mindre än medel.. ;) )

    Jag föredrar stora kukar, föredrar att känna mig uppfylld ordentligt och tycker stora kukar har en mystik och sexighet till sig, förmodligen hur killar ser på tjejers bröst/rumpa. Det betyder ju inte att jag inte gillar min killes kuk. Hans är förmodligen min favorit i längden för att jag har en känslomässig koppling till den.

    Innan jag och min pojkvän gick över till att låta mig ligga med större killar, lite som du får så körde vi med stora leksaker samt något som jag själv uppskattade väldigt mycket - Penisöverdrag. Typ en dildo man sätter på kuken som gör att den får en ny form. Värt att testa med dig och din kille för att krydda till det lite?

    Fortsätt vara öppen med din kärlek till stora saker. Inget fel alls i det, det är bara en preferens och en fantasi. Din pojkvän verkar också fatta detta vilket han borde få en guldstjärna för han med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har provat med en del leksaker. Mindre leksaker har fördelen att dom kommer åt bättre. Men har även en uppblåsbar dildo som kan bli stor (lite väl stor om man vill).

      Jag har inget behov av att killen är väldigt stor, inte alls. Men visst ligger det en spänning om han är välutrustad.

      Radera
  2. Även små snoppar kan göra barn som min farmor brukade säga :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer. Kan göra det skönt också, behöver inte vara så stort.

      Radera