fredag 27 november 2020

Sexleksaker365

Sponsrat inlägg

Det är väldigt kul att Sexleksaker365.se vill synas här på bloggen. Jag har tittat igenom innehållet på deras sida och här kommer lite inspiration.

Vuxenleksaker

Satisfyer Pro 2
Det här är en sexleksak jag sett det skrivas om många gånger och jag bestämde mig till slut för att köpa en själv. Jag blev inte besviken!

Första gången så var det lite annorlunda, men det har blivit en favorit. 

Den använder en vakuumteknik  som stimulerar klitoris och gör det väldigt bra. Man behöver varken röra, trycka eller flytta leksaken utan den sköter allt jobbet åt dig.

En positiv bonus är att jag nu även har upptäckt att jag kan får fontänorgasm.


Rock Off - Shoots To Thrill
Dildos och vibratorer finns i alla möjliga färger, storlekar och utseenden. En leksak jag faktiskt använt väldigt mycket är en lite mindre dildo. Just för att den kommer åt överallt och är inte i vägen.

Därför kan jag rekommendera en något mindre leksak. Just den här tycker jag dessutom var riktigt snygg och lyxig.


BDSM - Vanliga frågor

På sidan finns även några artiklar med lite tips och inspiration. Jag hittar bland annat BDSM - Vanliga frågor.

Det står bland annat att BDSM står för bondage och disciplin, dominans och underkastelse och sadism och masochism. Vilket faktiskt var mer än jag visste. Har inte riktigt tänkte på det egentligen och jag gissar att många har sin egen bild över vad det innebär.

Gemensamt handlar det till stor del om ett maktspel i sexuellt syfte där någon ofta är mer dominant och den adra undergiven.

Det finns tips på spännande produkter och nyttig information om exempelvis "stoppord".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar