fredag 4 juni 2021

Sexnovell - Herrgården del 1

 Vi hade skrivit till varandra ett tag över internet. Jag hade öppnat upp min snuskiga sida för honom - i alla fall delar av den. Något jag sällan gör, utan spelar alltid den oskyldiga och oskuldsfulla flickan.


Hans tankar och ord intresserade mig. Han hade fått mig att börja fantisera om hans beröring och jag kunde nästan känna den pirriga känslan då hans varma fingrar nuddade vid mig för första gången. Jag ville ha mer...

Slutligen bestämde vi att vi skulle träffas. Vi bodde i varsin del av landet, men det hela löste sig perfekt då jag skulle besöka en vän i Göteborg och i hemlighet avsluta den resan med att träffa honom.

Han skulle bjuda mig på ett liten äventyr och vi skulle åka över till Danmark och ta in på ett litet mysigt hotell.

Allt stämde, han såg ut som jag hade sett på bild och han var trevlig. Allt kändes enkelt, spännande och det pirr som fanns inom mig just innan vi träffades fanns kvar - på ett härligt och bubblande sätt.

Resan gick bra, vi pratade lättsamt och när vi tog in på hotellet kunde man nästan tro att vi var ett par, fastän vi nyss träffats för första gången.

Hotellet var mysigt. Avskiljt och gav lite känslan av att vara på en herrgård. Om än det inte var något lyxhotell.

Dock var vi fortfarande oskyldiga inför varandra. Inget snusk eller prat om sånt. Så jag bestämde mig för att ta första steget. Närmade mig honom och frågade

- Är du sugen på mig?

Han svarade att han var det. Väldigt mycket till och med. Fast han hade planerat att vi skulle åka ut en sväng för en överraskning. På vägen förklarade han att vi skulle åka till en sexbutik som inte låg långt borta. Att vi skulle köpa varsin leksak.

Han gick först in. Pirret inom mig hade stigit. Jag började nästan bli nervös. Vad hade jag gett mig in på?

Han kom ganska snart tillbaka. I handen bar han en diskret påse.

- Nu är det din tur

Jag gick nervöst in i butiken. I kassan stod en lite äldre man. Jag vågade knappt möta hans blick, men fick ur mig ett blygt "hej". Jag började se mig omkring på hyllorna. Längre bak i butiken hörde jag att någon annan var.

Vad skulle jag välja? Det första jag fastnade för var en rosa rabit-vibrator. Dildo med vibrationer och så små kaninöron som kan vibrera och kittla mot klitoris.

Jag betalade och då var jag tvungen att möta mannen i kassans blick. Han log mot mig och räckte fram en likadan diskret påse som min dejt hade haft med sig ut ur butiken.

På färden tillbaka till hotellet sa vi inte mycket till varandra. Lite spänd stämning.


Vi kom in i vårt rum. Fönstren gulligt dekorerade med spröjs, tapeten i äldre stil, dom vita broderade kuddarna låg på sängen.

Han klev nära mig, våra blickar möttes och vi kysstes.

- Vad köpte du för något? frågade han mig

Jag tog fram förpackningen med den rosa leksaken och visade den för honom.

- Jag vill att du lägger dig i sängen och visar för mig när du använder den

Han satte sig ner i en fotölj som stod vid fönstret. Först tvekade jag, men sedan började jag klä av mig. Jag stod med ryggen mot honom när jag först tog av mig på överkroppen. Sedan öppnade jag mina byxor och lät dom faller ner på golvet. Så där stod jag endast iklädd underkläder och jag kunde känna hur hans blick granskade mig från topp till tå.

Han märkte att jag stannade till och tänkte och bad mig snällt att fortsätta. Jag öppnade förpackningen och tog ut leksaken.

Därefter la jag mig ner i sängen. Första gången jag vågade titta på honom efter att jag börjat klä av mig. Men det kändes tryggt och jag kände hur kåtheten rusade genom kroppen.

Jag började röra vid mig själv. Jag kände mig vacker där jag låg i ljuset från fönstret iklädd vita underkläder med spets.

Min hand gled och formades över mina bröst, fingrarna gled över magen, över naveln och ner över mina lår. Jag rös till.

Mina hand gled över tyget på trosorna och jag kunde känna en hetta mellan mina ben så jag lät fingrarna glida över tyget så det blev en skåra i trosan just mellan mina läppar.

- Får jag klä av dig resten? frågade han mig och jag nickade inbjudande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar