tisdag 11 januari 2022

Ännu en gång bunden


Killen plockade diskret fram vårt set med hand- och fotremmar, ögonbindel och piska i läder. Diskret men ändå så att jag kunde se. Blev på ett sätt början på ett förspel där vi båda visste vad som väntade, fast utan att vi sa det rakt ut.

När kåtheten hade ökat gick vi in i sovrummet och han smekte av mig kläderna och visade mig till sängen där jag fick ta på mig ögonbindeln och därefter så fästa han remmarna runt mina handleder och band fast mig med händerna ovanför huvudet. 

Han började smeka mig över kroppen där jag låg i sängen endast klädd i trosor och ögonbindeln. 

En sån pirrig känsla att ligga utlämnad och känna hur han tar för sig av min kropp. Smeker mig retligt, rör vid mina bröst och därefter försiktigt över insidan av mitt lår.

Han slickar mig och jag bara ligger och tar emot. Mina händer hade inte behövt vara fast, men det skapar en helt annan känsla. Jag särar på benen så att han kommer åt när han smakar på mig och även för in sitt fingret i min nu kåtvåta och hala fitta.

Även om jag har det skönt så låter jag han njuta av mig fullt ut den här gången. Låter han ta för sig och det verkar vara så han vill ha det. Han tränger in i mig i missionären och jag hör hur han stönar nära mitt öra. 
Han knullar mig och därefter slickar han mig om vart annat. Jag får även smaka kuken vid något tillfälle som är hal efter att nyss ha varit inne i mig, blandat med hans försats.

Han knullar mig försiktigt, men även hårt och bestämt. Jag kan känna hans båda händer krama mina bröst samtidigt som han bestämt knullar mig samtidigt som jag har benen särade i luften på var sida om honom.

Efter att ha knullat mig en bra stund så gliver han bort från mig och släpper lös mina händer. Därefter ledar han mig till toaletten och styr mig ner på knä framför honom.

Där sitter jag på knä med ögonbindel och kan känna doften av sex och snusk när han för sin kuk mot min mun. Jag får gapa och ta emot när han försiktigt för kuken in och ut i min mun samtidigt som han runkar. Jag ser inte, men jag kan höra att han njuter av mig. Jag får kuken djupare i munnen och jag kan känna hur den växer sig lite större just innan han kommer i min mun. Inget kommer utanför, utan jag får snällt ta allt i munnen och sväljer därefter.

7 kommentarer:

  1. Låter härligt! Ser en flogger på bilden, har ni provat, och vad tyckte du om den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var tvungen att googla. Jag har kallat den "piskan", men det är ju inte helt fel det heller. Visst har vi provat den. Den låter som att den ska göra mer ont, men det gör den egentligen inte, men just ljudet är spännande. Men gissar att det blir så när man har ögonbindel på sig - alltså att ljud blir viktigare.

      Radera
  2. Låter som en dröm att få ha sex med en tjej som dig Josefin. Hade velat ha dig bunden i sängen men även haft dig liggande i mitt knä med rumpan bar. Hade velat ge dig smisk och smeka dig mellan benen när du ligger så. Kanske känner med fingret om du är trång i rumpan också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gammal klassisk smisk alltså :) Börjar tänka lite på hur jag ligger där med byxorna neddragna eller kjolen uppdragen och du utforskar min nakna rumpa.

      Radera
  3. Mmm så skönt för dig. Härligt att bli bunden och bara njuta av att ngn tar hand om en. Har du bundit din kille ngn gång oxå? Har själv en dröm om att bli bunden och avsugen med ett finger I rumpan.
    Älskar erat av slut. Så porrigt att munknulla en gladig kuk som varit i din mun. Det är vid dessa tillfällen min kuk är som störst.
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mest han som är dominant över mig. Men vi har bytt roll nån gång vet jag, men var länge sedan nu. Kommer ihåg en gång när han bar helt passiv - jag tänkte att han sov. Så kunde jag göra vad jag själv ville.

      Radera
  4. Hade gärna bytt plats med din kille. Så himla skönt att få spruta i munnen vid en avsugning.

    SvaraRadera