tisdag 25 januari 2022

Förberedelser


Då var det dags att börja packa väskan för snart bär det av. Är ju lite läskigt med all som blir smittade just nu, men en bra sak det fört med sig är att jag får eget hotellrum. Vilket jag tycker är riktigt nice.

Har nyss duschat och fixat till mig lite och det mesta är redan packat och klart. Valt ut lite kläder som passar både till arbete och som är lite festligare.

Jag är laddat efter att ha pratat en del med killen om förväntningarna inför de kommande dagarna och sen har jag även skrivit några meddelanden till stora killen. Så jag tror alla är rätt laddade faktiskt :)

P.S. Trosorna och bhn ligger nedpackad i väskan redan...



2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir härliga och skönta dagar i sthlm! En fråga; skulle inte du kunna tagga eller kategorisera din inlägg på bloggen som handlar om dina träffar med Stora killen så att det blir enklare att hitta? Just de inläggen är de allra sexigaste och något som jag gärna läser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar sätta vissa taggar som passar inläggen, men jag är inte säker på om jag sätter exakt samma för alla som har med stora killen att göra :)

      Radera