onsdag 7 december 2022

En annan kille kom i mig

Fick en berättelse från en läsare om något hans tjej gör mot honom ibland. Det här var första gången.

Det är fredag och klockan är ganska mycket och du är fortfarande inte hemma, så jag skickar ett sms till dig och frågar när du kommer hem. Du svarar kort att du inte vet och att jag inte behöver vänta på dig. Jag blir lite irriterad för vi hade ju bestämt att umgås ikväll, så jag skickar tillbaka och frågar dig igen. Du svarar att du är hemma om en stund, men inget mer.

Tiden går och när en timme har gått hör jag av mig till dig igen, men jag får inget svar alls den här gången. Jag släpper det och lägger mig i soffan och tittar på en film. När klockan närmar sig tio gör jag mig i ordning och lägger mig i sängen. Precis när jag ska ringa dig hör jag nyckeln och dörrhandtaget i hallen och att du kliver in genom ytterdörren. Jag ligger kvar och hör dig närma dig sovrummet.

Du kommer in i rummet utan att säga något. Efter en stund bryter jag tystnaden och frågar vart du har varit.

- Träffat någon svarar du.

- Vem då undrar jag.

- Spelar det någon roll svarar du.

Jag blir ställd och vet inte vad jag ska säga.

- Förstår du inte att jag har varit med någon annan säger du till slut.

- Hur menar du varit med någon annan?

- Ja, haft sex med någon annan såklart säger du kallt.

Jag blir helt paralyserad. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Först blir jag svartsjuk, men sakta blandas svartsjukan med kåthet. Jag vet inte vad jag ska göra med den känslan utan fortsätter att ligga kvar tyst i sängen.

- Jag trodde du förstod det när jag inte kom hem på hela kvällen säger du samtidigt som du börjar ta av dig kläderna. Jag ligger fortfarande bara kvar helt tyst i sängen.

Under kjolen och toppen har du dina senast inköpta underkläder på dig. Jag har inte ens sett dom på dig innan. Bh, trosor och stay-ups.

- Hur hade ni sex får jag till slut ur mig förundrad över min egen fråga.

Du skrattar till av frågan och undrar vad jag menar.

- Använde ni kondom?

- Jag trodde du skulle bli arg men du undrar om vi använde kondom säger du lite retsamt.

Jag vet inte vad jag ska säga och är åter tyst och ligger kvar orörlig i sängen. Du svarar inte på frågan utan börjar istället ta av dig trosorna. När du tagit av dig trosorna lägger du dom på sängkanten bredvid mig och tittar mig samtidigt djupt in i ögonen.

- Det får du själv ta reda på säger du efter lång väntan.

- Vad menar du?

- Ja, trosorna ligger ju där. Det är bara att undersöka dom.

Jag blir helt ställd och vet först inte vad jag ska göra. Utan att förstå varför tar jag upp trosorna och börjar känna på dom. Dom är våta och kladdiga.

- Är det.. säger jag osäkert och nästan med darr på rösten.

- Ta reda på det säger du.

- Hur då?

- Lukta på dom såklart.

- Nej, det gör jag inte säger jag.

- Jo, lukta på dom säger du bestämt. Nu gör du det, säger du åter igen lika bestämt.

Jag gör, av någon outgrundlig anledning, som jag blir tillsagd och får direkt svar på min fråga. Jag tittar upp på dig och du bara ler åt mig, nästan hånfullt.

- Ja, han kom i mig som du märker. Två gånger dessutom, och mycket. Mer än du gör. 

Jag förstår inte varför men kåtheten har helt tagit över  mig och jag är stenhård, vilket hon också märker. 

- Kan du inte krypa ner bredvid mig frågar jag. Jag är så kåt på dig. Du skrattar till.

- Du förvånar mig verkligen. Jag förväntade mig en helt annan reaktion. Att du skulle bli arg och besviken. Jag hade redan förberett mig på att förklara för dig att jag behöver träffa andra för att det här ska funka för mig, men det behöver jag ju inte göra då. Jag tar det här som ett ja på att det är okej att jag träffar andra ibland. Eller?

- Ja, jag tror det säger jag utan att egentligen tänka efter. 

- Men kan du inte bara krypa ner bredvid mig nu frågar jag nästan desperat. 

- Men jag är inte kåt bara för att du är det säger du. Jag kan inte ta mer idag. Är alldeles öm efter honom. 

Jag känner svartsjukan komma igen och får åter kämpa för att trycka tillbaka den. 

- Men jag kan ju hjälpa dig att komma om du vill säger du efter en stund. Men du kommer inte få komma in i mig. Bara så du vet. 

Du kryper över till mig på sängen, tar av mig täcket och sätter dig över mig i din bh och stay-ups. Min kuk mot din fitta. Du börjar gnida dig mot mig. Jag sträcker mig för att ta av dig bh:n. 

- Nej, du får inte dom heller ikväll säger du. Du får nöja dig med det här. 

- Men jag måste.. börjar jag. 

- Nej, du måste inget. Dessutom är det lika bra att du börjar vänja dig vid att få lite mindre av mig framöver. 

- Vad menar du? 

- Ja, när han har varit med mig så får du inte komma in i mig. Då får du vänta ett par dagar. 

- Vänta? 

- Ja, då är jag hans liksom och då får du vänta några dagar på din tur. 

Svartsjukan kommer igen och jag får åter igen trycka tillbaka den, samtidigt som det är så skönt när hon gnider sig emot mig där nere. Hon lyfter på sig lite, sticker in två fingrar i fittan och låter dom glida in och ut, tar ut fingrarna och sträcker fram och visar dom.

- Ser du? Det är hans sperma. 

Hon slickar på fingrarna och gnider sedan in min kuk med det som är kvar på fingrarna. 

- Nu har du också honom på dig säger hon nästan elakt. 

- Kom nu. Nu får du snart inte mer. 

- Men jag vill så mycket mer säger jag samtidigt som hon fortsätter att gnida sig emot mig där nere. 

Jag vet du vill det men du får inte mer säger hon samtidigt som hon ökar hastigheten. Jag försöker hålla mig men det går inte utan jag kommer och sprutar över mig själv under henne. Hon dröjer sig inte kvar utan kliver nästan direkt upp från mig och ställer sig upp på golvet bredvid sängen igen.

- Hoppas det var skönt för nu blir det inget på ett tag säger hon samtidigt som hon går ut ur rummet mot badrummet och duschen.

12 kommentarer:

  1. Tänk om de där hade var Du och jag🥰

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade du velat vara den jag kom hem till eller den jag hade varit med?

      Radera
  2. Svar
    1. Tycker du? Jag tycker också det var en spännande berättelse med inslag som sätter igång fantasierna och tänjer lite på gränserna.

      Radera
    2. Ja, blandningen av dominansen och det förbjudna i det tycker jag är väldigt het. Det sociala spelet i att hon låter den andra killen göra vad han vill med henne och att hon samtidigt inte ens låter sin egen kille komma in i henne är på något sätt uppkåtande!

      Radera
  3. Något du skulle kunna tänka dig att göra med din egen kille Josefin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte riktigt, det beror nog på hur långt man går. Vissa delar av det hela är vi nog inte helt främmande för.

      Radera
  4. Har varit den andra killen i historian några gånger med olika par och kan säga att det är väldigt hett att vara den personen också. Det är av någon anledning väldigt uppkåtande att vara med upptagna tjejer och särskilt när tjejen i paret kan vara öppen mot sin partner om att den andra killen är större, bättre och mer välutrustad. Det ger en extra kick både för tjejen och den andra killen om man tänder på dominans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter spännande. Hur har du kommit i kontakt med dom här tjejerna/paren?

      Radera
  5. Ja, det är väldigt spännande, och lika spännande för alla inblandade tror jag. Framförallt genom kontaktsidor på nätet där tjejen antingen sökt på egen hand eller tillsammans med sin kille, men även någon enstaka gång irl där tjejen har varit ute och sökt kontakt. Något som ni är intresserade av att testa?

    SvaraRadera
  6. Mums... Nog något som jag ska testa med min partner...

    SvaraRadera