lördag 20 maj 2023

Syndig & pinsamt


Jag började läsa på nätet där personer berättade om sina erfarenheter av det mer syndiga slaget. Alla föll mig inte riktigt i smaken, då det många gånger var väldigt grov, äckligt och helt enkelt för mycket för mig. Men jag får ändå erkänna att jag blev både lite inspirerad och kåt. Det är trots allt något spännande med att gå utanför normerna.

Vet inte om detta är så super omoraliskt men jag låg med en kille i ett par buskar utanför krogen. Sedan när jag gick tillbaka till krogen för att hämta väskan så erbjöd sig vakten att skjutsa hem mig. Krogen låg i en annan stad och det var ca 45-60 minuter bort från min stad. Vill tillägga att jag inte kände vakten sen innan. Han knullade mig i bilen och påpekade hela tiden hur våt jag var och hur sexigt det var. Om han ändå vetat att allt inte var från mig. Lägger till att detta var på fyllan när jag var yngre.

Många har säkert haft erfarenheter av ett one-night stand eller haft sex med någon okänd. Med den här lilla berättelsen känner jag lite utav pirret att känna kåtheten och att det ena leder till det andra. Ibland kanske lusten tar över och då blir det spontansex utomhus. Sen att fortsätta kvällen med en annan sexpartner på det sättet känns förbjudet och pirrigt. Då man förtjänar smisk :)

Hade träffat en tjej och hade pullat henne. Hon var hittills den våtaste tjejen jag varit med om. Kort efter att jag hade lekt med hennes fitta så kom hennes mamma hem. Hann inte tvätta handen så jag fick skaka hand med hennes mamma och presentera mig, med hennes dotters fitta över hela min hand.

Här känner jag liknande känslor av att kåtheten tar över och spontant blir det lite bus och han smeker och pullar henne. Sen blir det lite pinsamheter av det hela när dom inte hunnit avsluta det hela. 

6 kommentarer:

  1. Gillar du hårda tag. Tex smisk, dragen i håret, munknull osv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till viss del tycker jag det är spännande. Gillar känslan av att gå in i rollen av att vara undergiven.

      Radera
  2. Aldrig fått till det två gånger på samma kväll. Däremot så var jag länge sugen på en tjej i min bekantskapskrets men det blev inget av det. En kväll så stannade jag efter förfesten och hade sex med hennes kompis. När vi sedan gick till korgen så mötes vi igen och det startade fantasierna att det var hon som hade knullat med istället. Den fantasin finns kvar än idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En långlivad fantasi :) Att fantisera om någon annan har vi nog många gjort någon gång. Man jämför och fantiserar hur det hade varit.

      Radera
  3. Gillar du analsex?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haft några gånger med lyckat resultat. Blir dock oftast för stort med en kuk. Att bli smekt eller ett finger passar oftast bättre.

      Radera