söndag 2 december 2018

Analsex

Det här med stimulans av det förbjudna hålet är en laddad tanke för många - både för killar och tjejer.

En del uppskattar verkligen att bli stimularad där och det tycks som att det skapar känslor som annan beröring inte kan skapa.

Vad jag har fått lära av bloggen är att det inte bara är tjejer som njuter utan även många killar som vågat prova och funnit att det är en extra krydda exempelvis vid en avsugning.

Jag själv har provat på en del analt och analsex och kommit fram till att jag inte föredrar för stora saker. Riktigt analsex med en kille är oftast allt för stort för mig. Jag föredrar istället ett finger eller en leksak i lagom storlek.

Det är lite konstigt med tanke på första gången jag hade riktigt analsex. Jag var 17 och vi hade bestämt att vi skulle prova på det. Efter mycket glidmedel och uppmjukad efter smek och att ha blivit pullad så skulle han tränga in i mig.

Gissa vad som hände?

Det gick väldigt bra och vid tredje stöten in i mig så fick jag orgasm.

Så på så sätt är det lite konstigt att jag inte föredrar analsex med en riktig kuk.

Istället är det nåt annat jag finner intressant. Jag gillar det här tabubelagda. Att det är något hemligt och något perverst. Känner killen trevande finger som smeker mina skinkor för att ett finger sedan leter sig till min trånga öppning.

Jag har även 3 stycken buttplugs. En i lila jelly. En silver i metal med "diamant" på toppen. Samt en uppblåsbar buttplug som tyvärr var i något största laget.


6 kommentarer:

  1. Okej.
    Trevlig första advent på dig.

    SvaraRadera
  2. Många unga kvinnor tittar på porr och är öppna för att testa nya saker. De flesta jag har knullat med vill ha den i rumpan också. De är skönt att stoppa in den i det förbjudna hålet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså... jag kanske är lite blyg jag ;)

      Radera
  3. Är kille och älskar fingrar eller nån dildo i röven. Det stimulerar prostatan ju. Tyvärr så har många killar nån sorts bögnoja ju. Men om de släpper den och vågar pröva så kommer de att uppleva enorm njutning ju och få mycket kraftiga orgasmer!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm jag håller med. Behöver ju inte vara något stort eller djupt heller.. bara lite massage är ju en början.

      Radera
  4. Knullar helst tjejerna i baken så de slipper bli gravida. Då kan man spruta dem utan problem. Många unga porrälskande tjejer gillar det.

    SvaraRadera