lördag 23 november 2019

Flickiga trosor

Här är två äldre trosor från tonåren som blivit kvar i troslådan. Ganska slitna och välanvända.


Ett par söta, rosa rutiga med ett litet Cherry-tryck på. Är ett litet hål på baken som syns på bilden. Storlek small.


Ännu ett par med lite barnsligt tryck på. Ljusblåa trosor med björnar på. Även dessa välanvända. Använder dom gärna ordentligt en sista gång innan dom skickas till dig.


Så maila mig om du vill ha mina flicktrosor. Så klart otvättade och önskar du något speciellt då får du berätta det för mig.

Kram så länge!

5 kommentarer:

  1. Är resåren lös av tidens tand också i trosorna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle man nog kunna säga. Dom har fått vara med ett bra tag.

      Radera
  2. Hej jag skulle gärna vilja ha ett par teosor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig på finajosefin@hotmail.com så fixar jag det.

      Radera
  3. Ring mig . Vill höra om dina smutsiga trosor 0765717432

    SvaraRadera