onsdag 23 september 2020

Hotwife - utmaningar för nybörjare

Jag läste för ett tag sedan om hotwife-fenomenet på nätet och lärde mig ett och annat nytt. En spännande bild jag hittade var en lista med utmaningar för nybörjare.

Jag läste punkterna och fantasierna satte igång på allvar.

Confess to your husband you have fantasized about another man: Det är något vi redan provat på. Ibland när vi har sex har sånna ämnen kommit upp som nån form av dirty talks.

Ofta kan det vara att jag berättar om nån fantasi, men jag har även fått frågor och avslöja hur det varit före vi träffades och hur jag haft sex med andra killar.

Make your husband masturbate while you describe an old hookup: Det är också något vi gjort. Ibland kan vi ta en pause från varandra när vi har sex och bara se på varandra istället. Då har det hänt att jag fått frågor om något tidigare äventyr eller vad jag skulle tycka om att prova på något nytt.

Begin wearing an anklet: Det skrev jag om i förra blogginlägget. Något helt nytt för mig, men visst startade det några spännande fantasier. Hur hade det varit om jag hade ett sånt smycke. Skulle någon uppmärksamma det?

While out with your husband, point out men you'd like to sleep with: Inte direkt något vi gjort, men ibland får man ju lite feeling. Så det kanske händer någon gång. Tror nästan att min kille hade gillat en sådan lek.

Go to a club and dance provocatively with another man while your husband watches: Gjort något liknande för länge sedan. Även om det var mer som ett test, där jag inte dansade och flirtade. Utan bara var ensammen och singel. Dröjde inte länge innan en kille kom och flirtade och han var faktiskt inte alls så tokig. 

Nästa steg är kanske att vara flirtiga och dansa med någon.

Dating app, send naughty pic to someone else: Det är lite det jag gör genom bloggen och annonser jag har. Förut chattade jag mycket mer än jag gör nu med okända män. Kunde hetta till ganska mycket.

Det kanske inte just är hotwife på så sätt att jag söker en dejt. Men jag tänker att det kanske inte är alla tjejer som berättar för okända män hur hon tycker om att bli knullad. Eller avslöjar detaljer om sitt sexliv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar