måndag 26 oktober 2020

Halloween närmar sig

 Nu närmar sig Halloween och då ska man ju klä ut sig och vara läskig. I alla fall för dom yngre, sen tycker jag själva momentet med utklädnad övergår i många fall till att ha vissa anspelningar på att vara mer eller mindre sexig.

Kommer ihåg under studenttiden var det många fester och just "mer eller mindre" sexig vill starkt minnas att det var. Själv har jag alltid varit ganska försiktig utåt. Varit fina flicka och inte riktigt tagit ut svängarna i offentliga miljöer.

Men visst är det något spännande och pirrigt över det. Började tänka runt det här och kollade upp några outfits som kanske skulle passa.


Ett skelett passar ju högtiden och en kroppsnära body med matchande strumpor lämnar ju inte så värst mycket över till fantasin. Ett plus självklart om bodyn hade varit öppningsbar i grenen. Eller vad tycker ni?



Fake news kan man ju inte annat än älska. Ja, kanske inte den typen av fake news som begreppet kommer ifrån, men klänningen är både enkel och har ett budskap. Kort kort modell och jag gissar att man får hålla ihop benen ordentligt om man inte vill ge fri insyn när man sitter ner.


En Care Bear Romper custome kanske kan vara något? Rosa, söt och kramgo. Dragkedja framtill så att man själv kan avgöra hur mycket man vill visa. Baktill finns en liten svans - kanske någon som vill strycka mig?


En sexig ghostbuster och samma sak gäller här - med dragkejda framill så man själv kan avgöra hur mycket man vill visa. Korta ben och med rätt storlek kan man nog få tyget tight över rumpa och härligheten där nere.


En sexig katt i huset är lite av en klassiker. Bara man har lite kropp och former så gör det härliga tyget sitt för att framhäva formerna. Ett par härliga skor med höga klackar och outfiten är komplett. Frågan är bara vad man ska göra med piskan, eller snarare vem som ska ha smisk. Jag eller du?


4 kommentarer:

  1. Dollarstore säljer billiga nätstrumpbyxor för 30 spänn även sjuksköterske strumpor som går upp till låren för samma pris. Måste hitta någon ung puma som kan tänka sig använda dessa. Så min gubbkuk får lite fitta i halloween. Hoppas kunna hitta en sjuksköterske dräkt till bra pris också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns en massa spännande bara man har lite fantasi. Sen tycker jag ju att halloween ger fantasierna en liten extra knuff.

      Radera
  2. Hoppas du får mycket skön sex i helgen med många orgasmer. Men även att killen ger dig ett rejält sprut. Det är du värd. Älskar bilderna på dig. Nakna brudar är fan det bästa som finns.

    SvaraRadera
  3. Harley Quinn är lite av en favorit för mig på halloween!

    SvaraRadera