fredag 25 december 2020

Sex på Julafton

Igår hade jag och killen gått och varit småkåta på varandra under dagen, men det är ju svårt att få utlopp för dom känslorna när man inte är ensammen.

Så när jag kom hem så fick jag vara ensammen ett tag och det blev en stunds väntan innan även han kom hem.

Jag han vänta ett tag och fantisera och fundera ett slag. Jag visste ju att det skulle bli annat än mys framför tvn.

Han kom sen hem och det var ganska lugnt första minutern, men efter att han hade lämnat av allt och klätt av sig ytterkläderna i hallen - så kom vi inte så värst mycket längre.

En bit in i lägenheten så hade han smekt av mig mina kläder. Tryckt mot väggen så smekte han mina bröst, min rumpa och min fitta som hade hunnit bli våt.

Det var så pass halt mellan mina ben att två av hans fingrar gled in i mig innan vi bestämde oss för att fortsätta vidare till sängen.

Den första julklappen blev en härligt massage - av hans tunga mellan mina ben.

Den andra julklappen var hård och när jag tog fram hans kuk så gav jag han liknande behandling med min tunga och läppar.

Därefter så fick jag något bestämt lägga mig ner på mage i sängen och han trängde in i mig bakifrån och jag kunde känna hur hans händer höll nere mig samtidigt som han fyllde mig i varje stöt.

Då jag inte bara varit snäll under året, utan även lite stygg - så blev det även en omgång smisk också.

Låg i hans knä med rumpan uppåt och fick mig en omgång smisk samtidigt som han då och då retade mig genom att röra vid min nyknullade fitta.

Högen av mina kläder låg kvar en bit in i hallen och det enda jag hade på mig var ett halsband som guppade i takt med att jag red honom och därefter när han tog mig bakifrån i doggy.

Efteråt behövde halsbandet tvättas av - då det blev väldigt kladdigt efter att han träffat min hakspets och kladdat ner båda mina bröst med sitt sprut. Riktigt läckert att se när han kom och gott julgodis ;)



15 kommentarer:

  1. Man blir så grymt kåt när du berättar om dina upplevelser, kan inte hålla fingrarna i styr. Älskar spermans härliga smak, lite Avis på dig.
    Ser att du har ett okommenterat meddelande från nån som var nyfiken om man bodde i din stad. Blir nyfiken på vad du svarar på det.
    /Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har fått flera frågor av den typen och visst har jag tänkt tanken hur det hade varit att träffa nån, men jag har lite som regel att inte träffa nån som FinaJosefin då det innebär lite mer i och med att det finns nakenbilder på bloggen och så vidare.

      Radera
  2. Fan dina berättelser gör en lika kåt som porr ju. Känner hur det skvalpar i pungen. Är lite sats som vill ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite tanken med bloggen ;) Du får se det som en julklapp från mig.

      Radera
  3. Du har fina bröst. Hade gärna lekt med dem med både händer och mun. Är tuttfixerad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, härliga bröst är vackert tycker jag också. Begreppen tutt-, och rumpfixerad är jag bekant med. Det får ni vara ;)

      Radera
  4. Är så nice att få en kille / man att spruta. Brukar ofta stoppa in två fingrar i min sambos rumpa. Men jäklar vad han sprutar. Jag blir helt dränkt i sperma ju. Men är underbart. Jag är en av de där tjejerna som älskar sperma.

    SvaraRadera
  5. Kan inte du dela mer historier kring din fascination för sperma?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det dyker upp på bloggen då och då :)

      Radera
    2. Jo det gör det, men ju mer ju bättre. Gärna bilder på det också. Det hade förgyllt bloggen lite extra.
      Vågar du?

      Radera
    3. Den typen av bilder finns det en hel del av faktiskt. Men visar ju inte alla mina bilder på bloggen, utan dom ingår i mina bildserier.

      Radera
  6. Jag vill spinna vidare på en fråga och ett svar från tidigare inlägg av någon.
    Det handlade om att träffa någon okänd från din stad.
    Tänk dig det scenariot, med kryddan att du tar med dig ett antal bildserier på dig. Låter honom titta på dem, du får inte röra honom men du uppmanar honom att leka om han gillar det han ser. Som avslutning får du välja om du vill att han sprutar på sin mage, eller att han sprutar på dig? Vad gillar du tanken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska tänka på det. Kanske skriver ett inlägg om det.

      Radera
  7. Vilken Härlig slampa du är.
    Älskar att läsa om ditt kåta slampa beteende. Det rycker ordentligt i kuken. Måste gå och dra i den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är jag ganska fin av mig... men ibland kommer slampan fram. Därför jag förtjänar smisk ibland.

      Radera