lördag 20 februari 2021

Träffa nån annan

Det har varit några kommenterar på bloggen angående att jag träffat en annan kille, medan min kille inte träffat nån annan tjej.

Jag tycker det känns lite obekvämt att han ska träffa någon annan. Vet ju inte riktigt vad det innebär och hur det skulle kännas och bli efteråt och så vidare.

Jag har ju träffat stora killen några gånger och en annan kille vid ett tillfälle. Då har min kille uppmuntrat mig till det många gånger och jag vet att han också tycker det är spännande.

Det betyder inte att han är bekväm med att jag skulle träffa en ny kille hur som helst, utan det är ett samspel vi har i förväg.

Vi har pratat om att vad han gillar och vad han är nyfiken på. Men just någon träff har det inte blivit. Jag säger inte heller nej, utan vi får prata om det och se vart det leder. Jag kan nog mycket väl känna mig så bekväm att jag tillåter han ha ett eget äventyr.

När vi pratat om det tidigare så är det lite samma sak som lockar för han som för mig. Och det har att göra med det gamla begreppet ombyte förnöjer. Att träffa någon som skiljer sig från det vi redan har idag.

Bland annat har han nämt det här med former. Jag är ju ganska liten, lite petit typ. Men han finner det bland annat spännande hur det hade varit att träffa någon som skiljer sig åt och kanske har betydligt mer former än mig eller nån än mindre än mig.

När vi pratat har det också kommit fram ett visst intresse för en tjej med ett exotiskt utseende. Latina, asiatisk och så vidare. 

Sen något som vi båda finner intressant är ju att ingen är ju den andra lik och man gillar ju olika och fungerar lite olika. Speciellt när man träffas på det här sättet och det främst är fokus på sex. Då känns det som att det bygger upp en speciellt spänning bara det.


6 kommentarer:

  1. Förstår hur du tänker där. Har ni pratat om att ha trekant någongång? Med kille eller tjej extra. Kanske hade känns bättre för dig med en tjej till isåfall. Eller finns det ngn fantasi om en trekant
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har vi gjort det - både med extra kille och extra tjej.

      Radera
  2. Bra inlägg, det ger mer djup i din blogg. Du är lite svartsjuk hör jag och rädd att han får mersmak, mer än sexet, som du har med stora killen. Har du inga samvetskval för det du gör?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket "liv" det blev för det jag skrev :) Jag är inte helt emot det. Tycker mycket är spännande också, men att det samtidigt känns lite "konstigt". Visst har jag tänkte att jag varit lyckligt lottad och vi har självklart även pratat om vad som hänt tillsammans. Det är mer en spännande sak för oss båda.

      Radera
  3. "Liv" det blev. Det är väl inte så vanligt att par med så kort historia redan vill ha ombyte så det är ju spännande hur ni tänker.
    Sexet är ju olika till innehåll och utförande mellan olika personer och situationer. Ibland blir det så bra att man får stark önskan om mer, ja till och med nästan inte kan leva utan just denna människas sätt att knulla. Detta blir ju en risk förstås för en relation. Hur länge har du och killen varit ett par?

    SvaraRadera
  4. Spännande tankar. Närmar sig något äventyr för killen?

    SvaraRadera