söndag 11 april 2021

Berätta om tidigare sex

Vi hade en lite annorlunda omgång med sex i helgen som är värt att berätta om här på bloggen.

Det hela började som mysigt sex och efter att han trängt in i mig och tog mig i missionären så började han fråga mig saker.

Han ställde frågor om sex jag haft tidigare och fick mig att börja berätta en flirt jag hade innan jag och killen hade träffats.

Jag berättade hur han första gången hade hämtat upp mig och vi hade åkt till honom där det ena ledde till det andra.

Det kändes pirrigt och känslan av undergivenhet fanns där hela tiden. Avslöja mina hemligheter liksom. Detta samtidigt som han låg över mig och knullade mig.

Han viskade nya frågor i mitt öra och jag fick snällt besvara dom samtidigt som han fortsatte knulla mig.

Jag fick avslöja hur jag vid det andra tillfället hade varit så kåt. Hade klätt mig i sexiga trosor under ett par tighta jeans samt en något mer urringad tröja än jag i vanliga fall bär.

Den gången hos honom så var det nog en av de första gångerna jag liksom tog initiativet och frågade eller nästan bad om sex. Det var nämligen det jag hade kommit dit för nämligen.

Vi fick då till sängen hans och jag klädde av mig inför honom och sen kom han och slickade mig och jag sög honom en stund innan han tog fram en kondom och därefter trängde in i mig.

Jag kommer ihåg att jag var väldigt kåt inför mötet och jag var nog plaskvåt redan den stund jag steg in genom dörren. Vi hade sex i olika positioner - missionären, bakifrån och jag red honom.

Samtidigt som det var pirrigt att berätta för min kille om detta så var det spännande. Min kille gillade det nog också för annars hade han ju inte frågat. Därefter tog han mig bakifrån när jag låg platt på mage med putande rumpa.

Som bevis på att han hade gillat det så överraskade han mig med sit sprut när han kom. Det kom över hela rygen och lite hamnade till och med i min nacke och håret.

Så det blev att duscha av sig efter den omgången sex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar