lördag 12 juni 2021

Mina videoklipp

Jag tittar tillbaka och upptäcker att jag har hunnit med att göra flera härliga videoklipp. Det började med att jag gjorde en film med 4-5 stycken videoklipp. Men beslöt mig senare för att dela upp det i enskilda videoklipp. 


Nu har det blivit 20 stycken videoklipp med snuskig amatörporr.


Se mig posera och i jeansjacka och se mig sakta klä av mig. Eller vill du kanske se mig iklädd i en öppen vit skjorta. När jag rider min stora uppblåsbara dildo?

Se mig ha sex och ta emot ett härligt spermasprut, eller kanske se på nära håll när jag smeker min våta fitta?

Se mig leka med buttplugg och en vibrator samtidigt som killen knullar mig bakifrån (smakprov ovan).

Vill du se mig i kjol och strumpbyxor eller vill du kanske se ännu något mer kinky? Wet?

Mina videoklipp är allt från 30 sekunder till 3 minuter långa och säljs på samma sätt som mina bildserier.

9 kommentarer:

  1. Nice med buttplug. Har använt en sån i flera år. Både vid samlag och om jag onanerar. Har även fått min kille att upptäcka vilket njutningscentra rumpan kan vara.

    // Maria//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en lite speciell leksak som jag kanske inte tar fram varje dag, men då och då kommer den till användning. Har du fått använda buttplug på honom eller med fingret?

      Radera
    2. Först fingret. Sedan införskaffat en sån där prostata stimulator. Helt sjukt vad han kommer kraftigt då. Nåt alla killar/ män borde pröva.

      Radera
  2. Mmm låter underbart😍 Vad för pris?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar ta 1 för 100:- eller 5 för 250:- Samma som för bildserier.

      Radera
  3. Dina filmer är fantastiska. Dom har gett mig många sköna sprut. Så ni som tänkt köpa gör det
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att få sånt fint omdöme. Du är så klart välkommen att höra av dig om du vill ha en chattstund ;)

      Radera
  4. Fan vad snygg och sexig du är. Kuken blir så hård när jag ser din fitta bakifrån. Får nog lätta lite på trycket nu ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att du tycker den vyn är härlig. Jag blir själv nyfiken på att känna lite.

      Radera