söndag 8 augusti 2021

En spännande upplevelse

Önskar du en spännande upplevelse? Kanske fantiserar du om mig och skulle vilja smaka på mig och känna doften av min fitta?

Jag säljer mina använda trosor och du kan få bestämma vad jag ska göra med dom. Kanske vill du att jag onanerar med trosorna. Pullar mig själv och låter tyget glida upp djupt mellan mina läppar och suga åt sig av mina safter? Eller kanske du önskar något annat?

Kontakt mig på finajosefin@hotmail.com så kan vi komma överens om något spännande för dig. För 250kr får du ett par av mina trosor samt en bildserie med mina nakenbilder.

9 kommentarer:

  1. Vilket är din killes favoritställe att spruta satsen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att han gillar att komma i ansiktet på mig, då det är så där extra porrigt och snuskigt. Annars brukar vi ibland avsluta med att jag suger honom så han kommer i min mun. Om han knullar mig och håller på att komma brukar han dra sig ur och komma över min mage eller rumpa.

      Radera
    2. Okej. Jag föredrar att komma inuti tjejen jag.

      Radera
  2. Vill köpa trosor . Ordentligt smutsiga . Ring mig . Lättare 0762589864

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig på finajosefin@hotmail.com så kommer vi överens där.

      Radera
  3. Du är underbar. Underbart att runka ut sperman till foton på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm... brukar du komma med mig i tankarna?

      Radera
  4. Dagligen . Mmmm ...vill slicka i dina smutsiga trosor. Åhh vad kåt jag är nu...Josefin.. underbara.. Josefin...nu spänner det i pungen...nu så...fina du..nu sprutar min kuk... mmmm.. sperma överallt....tack min ängel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart skulle du kunna få smaka mig och slicka min smutsiga trosor. Skriv ett mail vettja.

      Radera