fredag 3 december 2021

Oanständig video

Då jag är i kontakt med en del bloggföljare och de som handlar av mig så får jag även en del bilder. Jag gillar när jag kan se att bilderna är för mig och att någon visar upp sin kåthet och uppskattning för det bloggen, mina bilder eller mina trosor gett dom.

Här är exempel på en bild och en film jag fått.


Jag föll för den här bilden för jag tycker kuken såg så härligt glansig och välrunkad ut. Att han liksom inte kan få nog av min fitta som synsp på bilden i bakgrunden.

Även film är läckert. Runkar och sprutar över mina trosor samtidigt som min rumpa syns i bakgrunden.





9 kommentarer:

  1. Tänder du på tribute?

    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag skrev så gillar jag när jag kan se att bilden/filmen är för mig. Att killen är kåt pga av mig. Då är det så klart en fördel om min bild, mina trosor eller bloggen är med på något sätt.

      Radera
  2. Mmm det är så härligt.
    Har sprutat många gånger när jag tittat på dina bilder o filmer. Blir riktigt hårda sprut då. Är många fantasier som rör sig i huvudet vad man gör med dig då.
    Sexchatta?

    Kram
    Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter härligt. Det som är meningen att du ska bli kåt på mig. Inte svarat på ditt mail, men har ganska mycket just nu. Så vet inte riktigt när jag kan sexchatta. Så vill inte lova något.

      Radera
    2. Har dina bilder i telefonen så det är ofta man tar fram dom på jobbet och tittar på dom. Har även hänt att man blivit så kåt så man har fått gå och dra en runk. Och då har det ju även fantiserats om att den där snygga tjejen på jobbet helt plötsligt skulle komma in till mig.
      Hade vart trevligt med en chatt men vi tar det när du får tid. Maila mig bara.
      Kram
      Anders

      Radera
  3. Jag fick video på kvinnor som smeker bröst och fitta till min mail , det var riktigt häftigt .Tycker du om välutrustad? Mvh David

    SvaraRadera
  4. Så där skönt brukar jag också ha till dina bilder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har förstått att några av er som läser bloggen även gör sånna snuskiga saker som att runka och göra det skönt för sig själv ;)

      Radera
  5. Så skönt att runka till dig

    SvaraRadera