söndag 15 maj 2022

Bildserie - Josefins blandgodis #27

Den här bildserien bjuder på foton från två olika fototillfällen.

I den ena så poserar jag endast iklädd en filt. Är lite fine art nude... lite mer sensuellt även om jag visar mig helnaken. Snygga foton som även lämnar en del åt fantasin.

På de andra bilderna poserar jag iklädd en lila klänning och endast ett par stringtrosor under. Jag vet att du vid minst ett tillfälle fantiserat och försökt se vad någon tjej döljer under kjolen. Nu har du chansen att se... jag tar även av mig trosorna framför kameran.

Maila mig på finajosefin@hotmail.com ifall du är intresserad av att köpa mina bildserier eller trosor.

Totalt 24 stycken bilder




12 kommentarer:

  1. Gillar naket. Det är snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du kommit till rätt blogg :) Finns en hel del naket och lättklätt och vill du ha mer så är det bara att skicka ett mail. Finns både bildserier och filmklipp till försäljning.

      Radera
  2. Vilka sexiga Lår du har😛😋.Skulle gärna ligga mellan dom😋😛

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som du gillar mina ben och lår... eller är det framför allt det där mellan som lockar?

      Radera
  3. Du har vänligen sexiga Lår .men visst lockar din Fitta.vill så gärna spruta i dig.utan kondom.

    SvaraRadera
  4. Fan vad sexig du är. Måste få berätta att jag hade en sexig svart kvinnas rumpa bara ett par centimeter ifrån mitt huvud idag. Hon hade Camel toe också så kuken stod som ett spett. En kvinna ifrån Nigeria sexig och ung. Kanske bara 25 år. Päron formad röv. Jag var på en lyft teknik utbildning idag för oss som jobbar inom våövrrlagrden. Helt plötsligt böjde hon sig fram och rumpan blev väldigt nära. Hade jag varit ensam hade jag kanske vågat kyssa den trots att hon hade jeans på sig. Vet ej om jag hade kunnat motstå denna svarta kvinno rövare. Älskar unga kvinnor överlag hon var lite flirtig under den teoretiska utbildningen. //Gubb kuken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som att du var med om en spännande vardagsupplevelse. Där man exempelvis ser något man går igång lite extra på som kanske andra inte hade upplevt på samma sätt. Jag och killen har pratat en del om andra tjejer och han har också uttryckt intresset och spänningen med tjejer som utmärker sig genom form och färg osv. Att det är lockande med något lite annorlunda.

      Radera
    2. Ja verkligen. Hon är mycket sexig. Jag ska försöka få till en dejt med henne så får man se vad det leder till. 😃

      Radera
  5. Du har verkligen sexiga Lår😛😋,sexiga päronformade Bröst. Och världens sexigaste Mage😛😋❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smickrande beskrivning av min kropp, blir lite generad. Biter mig lätt i läppen och tänker på vad du hade velat göra med min nakna kropp.

      Radera
  6. Du vet vad vi skulle göra om du och jag skulle ses😛😋👋

    SvaraRadera
  7. Självklar så vill jag att du och jag ska Knulla❤️😛😋

    SvaraRadera