lördag 18 juni 2022

Gungor

Jag har fantiserat lite om gungor och liknande saker. Friheten att känna vinden i håret och pirret i magen. En gunga är ofta på en något mer offentlig plats och man kan se ut över omgivningen när man sitter i gunga.

Att kombinera det här med sex fick det att pirra till lite extra för mig så jag började tänka på gungor i olika utformningar och i olika miljöer och vilka möjligheter det skulle ge.


En detalj jag fann spännande var en genomskinlig gunga eller möbel där man kan sitta eller halvligga. Jag har nog sett det i någon porrfilm, jag får i alla fall minnesbilder ifrån en tjej som sitter på en hög barstol gjort i genomskinligt material.


Men även mer klassiska gungor är spännande och då är det nog omgivningen och möjligheten till att prova på nya ställningar som känns lockande och pirrigt.


Sen finns det nog en sorts nostalgi samt minnen av frihet av att gunga, vilket gör det hela så mycket mer spännande i kombination med sex. Tänk att vara utan trosor under klänningen och en varm sommarkväll dra upp klänningen och sitta upp på gungan, medan killen tar plats mellan mina ben. Kanske slicka mig eller knulla mig i den ställningen. 

Kanske gungan är i anslutning till en hotellanläggning eller kanske nära till en liten sjö omgiven av gröna ängar och träd.

Det finns ju även gungor mer centralt och jag kan inte låta bli att finna pirret i att göra något sånt här i en lekpark. Pirret av att oskyldigt bara stanna upp och gunga en sen sommarkväll till att faktiskt ta steget längre. Av erfarenhet vet jag dock att känslan av att bli upptäckt blir lite för stark för min del och jag har svårt att slappna av och njuta.

4 kommentarer:

  1. Med eller utan kondom 😛?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det beror på - är det någon jag känner så skulle det kunna vara utan kondom. Alltså... fick snuskiga tankar nu gällande det. Vad händer efter att du kommit? Rinner det ner längs mina lår och ner på gungan...

      Radera
    2. Javisst 😛,tänk dig min sats på insidan av dina sexiga Lår😛.åh du stönar underbart

      Radera
    3. Och sen sprutar jag på din sexig Mage åh dina vackra Bröst😛😋

      Radera