fredag 25 november 2022

Mer än redo

Sitter hemma och väntar på att killen ska komma hem. Jaghar haft det svårt att hålla fingrarna i styr och när jag ändå kollade till bloggen så råkade jag även titta på lite porr på datorn.

Styggt av mig jag vet :)

Jag har redan plockat fram min Satisfyer leksak och överväger ifall jag ska gå själv till sängen eller vänta in killen. Han är nämligen ute på stan, men har lovat att inte komma hem allt för sent.



Eftera att jag själv tittat på lite porr så är jag mer än redo. Jag känt lite med fingrarna och trosorna är lätt våta och det var halt mellan läpparna.

Det jag fastnade för först var när jag såg en amatörfilm där ett par hade sex bakifrån. Härligt att se hans stora kuk glida in i henne på det sättet - lite utlämnad på nåt sätt.

Jag får även erkänna att mina fantasier för stunden har varit om jag inte skulle gå på ett eget kvällsäventyr. Gå till något uteställe, det ena leder till det andra och jag kanske får vara med om något ifrån filmerna. Dom tankarna har i alla fall inte fått mig mindre kåt.

7 kommentarer:

  1. Jag håller me dig,tittar man på porrfilm så får ja stånd och blir kåt.härligt att du är våt i fittan.hoppas du fick en härlig orgasm.nu ska ja själv runka,o titta på sista bilden du skickade.har redan fantiserat om dig och mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan hetta till ordentligt med en porrfilm som extra krydda. Nu väntade jag snällt på killen och kåtheten hann lägga sig lite, men sen blev jag väckt och det blev "avbruten nattsömn" skulle man kunna kalla det :)

      Radera
  2. Finns inget som är bättre än att sniffa i dina använda trosor och titta på din blogg samtidigt!
    Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förstått att mina trosor är en extra krydda. Något som gör det där lilla extra - både förbjudet och snuskigt är det ;)

      Radera
  3. Rejält sprut över de brösten.

    SvaraRadera
  4. Härligt sköna kåta bilder

    SvaraRadera