söndag 5 februari 2023

Kamasutra

Kamasutra är en uråldrig skrift om sexualitet, erotik och känslor som kommer ifrån Indien. Skriften har säkerligen utformats och förändrats med tiden och finns idag översatt till de flesta språk och utgiven i flertalet olika böcker med olika formspråk och bilder.

Det första jag tänker på när jag hör order "karmasutra" är så klart alla dessa sexpositioner. Vissa enklare och vissa mer komplicerade. Kamasutra tar också upp erogena zoner och massagetekniker och kan ses som en intim vägledning mellan mannen och kvinnan.



I ett stycke kan man läsa om den dygdiga hustrun och där avses den kvinna som höll som man som en gud och gjorde allt för att tillfredställa honom...


Utöver massage kunde man även ge en sorts massage med munnen - alltså oralsex...


Mannen ska försöka avstå från samlag så många nätter som det krävs för att bruden ska känna sig helt trygg...


På en undangömd plats kan man prova på några av alla de sexpositioner som beskrivs i boken...

3 kommentarer:

  1. Får din kille se på nakna tjejer? På nätet. Film tidningar osv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får han. Visst kan man bli lite svartsjuk men samtidigt förstår jag att det är ganska naturligt att man vill se lite annat ibland.

      Radera
    2. Absolut. Jag får också kolla för min tjej. Finns ju så många fina brudar ju. Har inget alls med att göra att inte ens flickvän duger osv. Som debatten ofta är. Är nåt att vila ögonen på.

      Radera