söndag 10 december 2023

Mycket sex

Vi börjar närma oss slutet för året. Brukar bli att jag reflekterar tillbaka på vad som varit och så klart lite stress över sånt jag borde ha gjort och inte hunnit med :)

Gällande sex så har det i alla fall varit bra i år och många härliga minnen. Visst finns det mycket jag är nyfiken på att prova, även om vissa saker kanske passar bäst som fantasier. Men det har blivit båda nya upptäckte, återupptäckter med bland annat den uppblåsbara dildon, träff med stora killen samt många våta orgasmer med min Satisfyer, samt flera nya bekantskaper genom bloggen och er som handlat av mig.



 

5 kommentarer:

  1. Är ett rent nöje att följa din blogg. Hoppas du fortsätter i många år till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skriver lite då och då och tänkte fortsätta med det. Jag hade hoppats att nå ut till fler och att ännu fler visade intresse genom rikare kommentarer och mail samt att ännu fler handlade av mig. Men bloggar är kanske inte det hetaste just nu, även om det är perfekt för mig.

      Radera
    2. Hej
      Jag tycker du ska prova onlyfans, den sidan förtjänar dig och du förtjänar få möjligheten att tjäna mer pengar. Vinn vinn. Har du funderat på det nån gång? /A

      Radera
  2. Hoppas också du fortsätter. Alltid härlig att läsa dina inlägg och få se bilderna :)

    SvaraRadera
  3. Har du Josefin haft någon passiv åskådare då du har knullat ?

    SvaraRadera