söndag 3 februari 2019

Buttplug imorgon

Fick en fråga om att sälja ett par trosor, en bildserie samt min ena buttplug.

Trosorna har jag använt i helgen och imorgon är det dags för mig att använda buttplugen en sista gång. Valet föll på min första buttplug som jag köpte när jag var 18 år. En mjukare buttplug i jelly-material.

Jag kommer ihåg att jag var rädd när jag köpte den att den skulle vara stor. Första gången man provar är det ju alltid lite pirrigt. Men det visade sig att den var lagom i storleken.

Jag har förberett mig inför imorgon och plockat fram leksaken och glidmedel. Dom ligger invirade i en handduk bredvid sängen.

Tanken är att när jag kommer hem imorgon och är lagomt kåt så ska jag lätt kunna klä av mig och krypa ner i sängen. Glidmedel behövs för lekar i det där förbjudna hålet. Sen får vi se vad jag hittar på när buttpluggen är på plats.

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får dig en riktigt skön stund!

    SvaraRadera
  2. Hade gärna velat ha sex med dig och vi hade haft varsin plugg i rumpan ju. Underbart!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Båda har buttplug. Det var något nytt. Aldrig tänkt på eller hört tidigare. Men det kanske inte är så tokigt - jämställt ;)

      Radera
  3. Är skönt med stimulering i analen ju. Fler borde pröva på det ju.

    SvaraRadera
  4. Är det du som hade ett konto mem samma namn på K6?
    Blev borttagen idag? :(

    SvaraRadera