tisdag 10 september 2019

På andra sidan dörren

Hade möte i slutet av dagen. Kan vara långtråkigt och ibland får man andra tankar. Började tänka att det är lite som att vara i skolan ibland. Få en massa information man ska ta in och lära sig. Råkade börja tänka på annat. Bland annat att ha sex i ett klassrum typ. På katendern eller på en sån där skolbänk man hade i grundskolan.

Mot slutet så gjode det mig påmind att jag var kissnödig så jag gick direkt på toaletten när mötet var över.

När jag torkade mig så upptäckte jag att det var halt och jag kom ihåg att jagt hade haft lite snuskiga tankar. Kände lite med fingrarna som gled mellan läpparna där nere. Var så där mysigt varmt och halt.

Fortsatte att smeka lite och pirrade till ordentligt när någon öppnade dörren och jag kunde höra att nån var just på andra sidan min dörr.

Där inne satt jag med trosorna vid fotlederna och ett finger som jag sakta drog mellan läpparna.

Onanerade inte till orgasm, utan njöt lite försiktigt medan jag lyssnade vem som kunde vara utanför dörren. Var iaf kåt resten av dagen och när jag kom hem fick jag lov att byta trosorna. För dom var lite för fuktiga för att ha på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar