söndag 22 mars 2020

Pjur delay spray och California Dreaming

Sponsrat inlägg

Varit i kontakt med Passion of Sweden och jag tänkte skriva om några av deras produkter.

Jag och killen har nu några gånger provat på en produkt som heter Pjur - Superhero Delay Spray. Inte för att killen kommer på 3 sekunder, utan mest för att vi ibland känner att vi vill hålla på lite längre ibland.

Sen ska jag inte krypa under stolen med att jag uppskattar om han kan fortsätta lite extra - eftersom det ganska ofta är nödvändigt för att jag ska kunna få min orgasm.

Först var vi lite skeptisk, men det har faktiskt fungerat bra. Tänkte först att han blir helt bedövad, men så tycker han inte det är. Med sprayet på så ger det en lite annan känsla och han håller mycket längre.

Så det är en produkt vi provat och kan rekommendera.

Pjur - Superhero Delay Spray

Sen tog jag en titt på deras sexleksaker och vibratorer. Hittade två stycken som jag gillade. Färgglada och glittriga - något som passar mig. Jag har ju en liten förkärlek för söta och glittriga saker.


En något mindre leksak som säkert vibrerar väldigt skönt. En av mina första leksaker var en ljuslå liten vibrator som gett mig många sköna orgasmer. Att den är liten är bra för då kommer den åt överallt.


Det fanns även en glittrigare som jag också gillade. Vet inte riktigt vilken jag gillar bäst, men nån av dom tillsammans med ett par rosa trosor - hade det varit något?



Ni kan använda koden FINA15 för att få 15% rabatt. Koden är giltig t.o.m. 2021-01-01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar