söndag 16 september 2018

Äkta svensk amatörporr


Passa på att köpa bildserier av mig. En massa härlig äkta svensk amatörporr.

Varje bildserie innehåller mellan 20-50 bilder och är oftast fotograferade vid samma tillfälle. Men det finns även blandade bildserier med bilder från enstaka tillfällen, som inte är nog många för att bli en egen bildserie.

Sensuella, lättklädda bilder som lämnar lite åt fantasin?

Eller vill du kanske se härliga närbilder när jag onanerar med fingrarna eller en leksak?

Se mig ha sex och bli nedsprutad med sperma?

Se mig leka med en buttplug eller kanske analsex?

Eller kanske gillar du mer kinky och vill se mig onanera med exempelvis en morot eller något annat?

"Våta" bilder finns också där du får se mig göra sånt som annars brukar ske bakom låsta dörrar.

1 bildserie kostar 100:-
5 stycken bildserier kostar 250:- 

Kontakta mig på finajosefin@hotmail.com så berättar jag mer

11 kommentarer:

  1. Vad fin du ser ut <3

    SvaraRadera
  2. Vad härligt. Hade gärna sett dig naken nersprutad med säd. Får se om jag beställer några bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns flera sånna bildserier. Visst är det nånting porrigt med sperma?

      Radera
    2. Att det är. Älskar att spruta på en tjej.

      Radera
  3. Hur stora är bilderna ?

    SvaraRadera
  4. Finns det bilder då du har sperma i ansiktet och på tuttarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tagit emot sperma i ansiktet, men inte på bild. Men det finns bilder när jag blir nedsprutad på brösten, magen, rumpan och fittan.

      Radera
    2. Okej. Nice det med.

      Radera
  5. Mmh riktigt fin, den kroppen skulle man gärna velat tagit hand om och speciellt när du särar på skinkorna.. Blir riktigt sugen på att slicka och pulla dig :)

    SvaraRadera
  6. Du hade gärna fått suga och runka av mig. Sen en dildo o dyl i rumpan så skulle jag spruta som en brandslang ju!!

    SvaraRadera