söndag 6 januari 2019

Munknullad på morgonen

Imorse när jag vaknade kändes det skönt att kunna ligga och dra sig i sängen en stund. Inget speciellt att stiga upp till utan en riktigt helgmorgon helt enkelt.

Killen myste lite med mig, höll om mig och utforskade min kropp under täcket medan jag halvsov och vaknade då och då.

Fast det var skönt och mysigt så var jag inte så värst sexsugen, även om jag hade känt att det var nåt hårt under täcket som ibland pressades mot mitt lår eller rumpan. Vet att han förde min hand mot den hårda kuken nån gång, fast jag halvsov så blev väl inget mer av det.

Han hade visst blivit riktigt kåt på mig och bestämt sig för att det skulle bli lite mer än att mysa och känna lite. Han försöte väcka mig och sen reste hand sig upp och pressade ner mina händer ovanför huvudet mitt och satte sig halvt över mig.

Fick en hård och hal kuk mot läpparna och han pressade på. Var bara att gapa och ta emot. Jag sög snällt och ibland så munknullade han mig mer bestämt där jag låg med fasthållna händer.

Han utnyttjade mig en stund - dvs att jag fick suga snällt och i nästa stund munknullad. Sen hade jag saliv nästan rinnande över hakan och då var det även dags för att få ta emot ett spermasprut. Hälften i munnen och hälften kom utanför. Fick lite på näsan och en hel del rann nerför hakan och halsen.

Var riktigt sexigt - gillar att vara i underläge...

6 kommentarer:

  1. När du och din kille ligger med varandra. Får han spruta vart han vill då eller måste han fråga? Hur går den processen till?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han brukar oftast fråga kort för att få mitt godkännande. Önskar han göra något mer speciellt så brukar han fråga tidigare för att få fantasin godkänd av mig.

      Radera
  2. Har en tjeje som tyvärr har lite spermafobi. Får inte spruta över henne. Har du nåt tips? Har du alltid varit positivt inställd till sperma eller har du lärt dig tycka om det eftersom?

    SvaraRadera
  3. Låter som att du hade det nice ju!!

    SvaraRadera
  4. Härligt snuskigt gos morgon. Älskar att bli avsugen.
    Händer det att du blir fastbunden någongång och knullad i dina hål

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka fina josefin, hoppas att jul och nyårshelgen varit bra då.

    SvaraRadera