söndag 17 februari 2019

Vad gömmer sig

Hälsade på en kompis igår som nyligen hade träffat en ny kille efter att ha varit singel ett tag.

Glad för henne och han verkade väldigt trevlig. Dessutom var han en riktig snygging. Vad kraftig och manlig och jag kan på ett sätt se vissa likheter med den stora killen jag träffat tidigare.

Ger känslan av någon som både kan vara snäll och vänlig, men till lika skulle kunna ta för sig och ... ja "ta för sig" helt enkelt. Utan att man skulle kunna sätta något emot.

Jag kom på mig själv med att snegla och studera hans jeans. Kunde ana att det var något som doldes där under och kan inte hjälpa att jag blev nyfiken på vad som doldes där under.

Alltså ni killar. Är det inte svårt att dölja den i byxorna. Ibland blir den ju lite hårdare dessutom. Brukar ni känna nån känsla av pinsamhet - fast på samma gång pirrigt?

20 kommentarer:

  1. Kanske ni kan bjuda hem paret till er för lite mys och sex då.
    Såg den stor ut i hans byxor då?
    Blev du sugen på att undersöka din kompis nya pojkvän?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan inte bara bjuda hem nån så där. Även om man ibland hade önskat.

      Radera
    2. Kan, kan man väl göra, man lever ju bara en gång.
      Man kan ju bjuda hem efter ett tag.

      Radera
  2. Som kille med ganska stor storlek redan vid slakt tillstånd har det absolut varit lite pinsamt, framförallt under unga år. Kanske än mer då jag också är ganska kort i kroppslängd - det blir liksom ännu mer uppenbart när mångas idéer om "proportionerna" inte riktigt stämmer överens när deras blickar börjar analysera läget.

    Jag jobbar som lärare och just i det yrket rör man sig mycket i olika vinklar och använder kroppsspråk, jag vet inte hur många gånger framförallt tjejer/kvinnors blickar uppenbart är i skrevet under mina föreläsningar om jag råkas ställa mig lite i profil eller lite åt sidan. Detta gäller oavsett i vilket stadie jag undervisat i (har undervisat i högstadiet upp till universitetsnivå).
    Som tur är har jag däremot aldrig varit lite styv i en sån situation, jag misstänker att jag ganska fort hade behövt hitta en stol att sitta på då :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som lärare, har du fantiserat om att få något "erbjudande" från någon elev?

      Radera
    2. Delvis fantasi men det har även vart verklighet :) Under utbildningen på en praktikperiod var det faktiskt så att jag och en tjej i en gymnasieklass fick en vår och sommar av äventyr. Vi hade lite kontakt med varandra sen innan men under praktiken tände hon till. Mot slutet av min praktik fick vi till det även om vi båda visste att det inte var något seriöst. Hon var den första som sa att hon längtat efter min kuk efter att ha tittat på bulan och sett hur det buktat ut :) Andra gången var det en annan lärarstudent som erkänt att hon tittat ganska ofta och länge när vi haft presentationer och att hon gärna ville se mer och få känna på grovleken i alla sina hål. Naturligtvis uttryckte hon sig lite finare än så men för enkelhetens skull sammanfattar jag :)

      Efter det har det så klart hänt att fantasierna dykt upp men det har inte varit några erbjudanden sen studietiden. Jag har undervisat på ditt universitet men det är flera år innan du började skriva här. Vem vet, kanske jag hade fantiserat om dig om jag hade haft din klass :)

      Radera
    3. Hur många cm är din snopp i erigerat tillstånd och hade tjejeleverna stora eller små bröst och var de rakade?

      Radera
    4. Gymnasietjejen var stolt rakad, innan vi hade sex första gången gjorde hon det mycket tydligt och att hon gillade att vara rakad. Det blir alltid lite sådär extra sexigt att titta mot när man ska penetrera. Hennes bröst var små men fina vilket alltid gjorde det lite extra snuskigt när hon var på knä och försökte suga min kuk. Hon var entusiastisk vilket jag i slutändan tycker är viktigare än exakt hur djupt hon kunde få in kuken.

      Lärarstudenten hade en sån där smal landing strip :) Även hon hade små bröst men hon gillade verkligen att man klämde i dom hårt, jag tror det var lite av samma anledning som hon vart så förtjust när hon lät sin tighta rumpa sjunka ner över kuken. Det skulle vara lite tänjande och spänning för att hon skulle njuta extra mycket.

      I full fräs är längden ungefär 17-18 och grovleken närmre 16.

      Radera
    5. Okej, det låter härligt.
      Fick du köra utan kondom eller var det med?
      Var de trånga i vaginorna?

      Radera
    6. Det var det, roligt att titta tillbaka på.
      Gymnasietjejen var hel utan kondom. Lärarstudenten var det kondom i fittan men utan i mun och rumpa.

      Det är väl sådär svårt att avgöra, för mig är alla ganska trånga åtminstone till en början men det vänjs ju ganska fort innan njutning och små-orgasmer gör att det spänner och pressar sådär lite extra skönt.

      Vart ganska mycket avstickare nu ^^ Vi får hoppas Josefin kan uppskatta kommentarsfältet.

      Radera
    7. Jadå jag läser. Roligare med lite mer uttömmande kommentarer ibland.

      Radera
    8. Haha ja okej, det vart som sagt flera frågor från en annan läsare. Hoppas du kunde uppskatta det hela.
      Som motfråga då, har du själv haft funderingar på dina lärare? Fantasier?

      Radera
    9. Ja, det uppskattas, var kul och het att läsa om dina äventyr.

      Radera
  3. Stora killen... pirr verkar det som.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minnen finns ju kvar - så det skapar lite pirr.

      Radera
  4. Hej. Blir det inge noveller? 😉

    SvaraRadera
  5. Dags för en uppdatering här kanske, fina josefin?
    Vill du se vad som gömmer sig innanför hans kalsonger kanske, se hur hans penis ser ut?

    SvaraRadera
  6. Ju större kuk desto mer synlig...
    För övrigt finns det en 50 årig kvinna i Södertälje som erbjuder alternativa behandlingar...
    Mot sträss oro mm
    Behandlingen började med lätt massage och avslutades med ett jätte sprut sperma i hennes mun, liggade i 69 ställning där jag slickade hennes fitta och stjärthål Hon svalde dessutom hela satsen....
    Rekommenderas...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät verkligen som en alternativ behandling. Jag tror det kallas något helt annat än att bota stress och oro.

      Radera
  7. Men skönt var det ...

    SvaraRadera