söndag 3 mars 2019

Utomhus på balkongen

Har lust att åka utomlands eller på semester i alla fall. Lyxa till det och bo på hotell.

Brukar också innebära en hel del sex. Det har blivit så nästan varje gång vi bott på hotell. Då har vi tagit vara på tillfället och "invigt" sängen och provat på att ha sex på sätt hotellrummet erbjuder.

Exempelvis brukar det finnas ett skrivbord och det är ofta på en bra höjd för killen att tränga in i mig.

Vi har vid flera tillfällen även passat på att fotografera bildserier i samband med hotellbesök. Perfekt miljö för att fota lite förbjudna bilder. Så det brukar alltid packas ner någon extra bh och och trosor osm passar för fotografering.

Läste om några som hade haft sex på sin balkong på en utlandssemester. Jag tycker det låter läskigt, fast till lika så gör det mig lite upphetsad.

Har provat på lite snuskigheter på allmänna platser och då har det blivit för pirrigt för mig, för att jag ska kunna njuta av det.

Men det lät lockande på en balkong där man är säker. Utomhus och varmt och skönt. Ja, skönt i dubbel bemärkelse.

6 kommentarer:

  1. Blev själv avrunkad av min dåvarande tjej en gång på en tåg toalett
    Hon hade legat på mitt knä och vilat en bra stund.. Med kinden på min ädla kroppsdel... Jag blev kåtare och kåtare.... Vilket hon märkte av ..
    Till sist smög vi in på tågtoan ..
    Kuken fram och hon runkade fram och tillbaka du vet.....
    Sen ganska snart ryckte det till och sperman sprutade med ett väldigt tryck upp på spegeln och handfatet
    De du josefin...


    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt gjort något liknande - fast på en bussresa. Satt längst bak. Jag låg i famnen och kunde känna den hårda kuken. Jag fick smaka lite, men vi gick inte hela vägen. Fortsatte däremot när vi kom hem.

      Radera
  2. Knullade min blivande fru i en trång hytt på en finlandsfärja. Svårt som fasen men riktigt skönt. Tror nog grannarna hörde oss. Tog henne riktigt hårt bak ifrån.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jag förstår så är det mycket sex på dom där färjorna, men väggarna är kanske inte så tjocka :)

      Radera
  3. Min fru blev kåt medans jag körde bil så samtigt som jag körde drog hon ner sina byxor o trosor och jag smekte henne till en helt underbar orgasm. Sen så blev det min tur att få hennes behandling och jag lovar, det var inte lätt att hålla bilen på vägen och speciellt inte när det gick för mig.
    Jag fick inte stanna heller för då hotade hon med att sluta suga och det ville jag ju inte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå... fattas bara att polisen hade stoppat er. Kanske själva "stoppet" hade varit straff nog ;)

      Radera