tisdag 2 juli 2019

Onanidagen

Idag har det varit lilla onanidagen för mig. Ensammen hemma och det kan lätt bli lite långtråkigt. Fast å andra sidan är jag ganska påhittig och dessutom har jag två killar som är nyfikna på att köpa mina trosor. Det fungerar ju inte att använda två stycken på samma gång - så lösningen blev istället att inte använda nån av dom utan att ligga naken i soffan och smeka mig med båda.

Riktigt mysigt hade jag det och det blev att jag såg tv stora delar av kvällen och så fittan inte ville sluta att vara fuktig så var jag där och pillade med fingrarna och tyget från mina två trosor ganska mycket. Blev två sköna orgasmer och två par blöta trosor, som nu får ligga och torka under natten. Tänkte ha på mig ett av paren imorgon.

4 kommentarer:

  1. Trevligt :-)
    Får du snopp när han kommer hem <3 :-)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart jag får det då och då. Men ibland ska man inte underskatta en skön onanistund på egen hand.

      Radera
  2. Visst, omväxling förnöjer :-)

    SvaraRadera
  3. Onani är skönt och hälsosamt. Jag tömmer pungen nästan varje dag.

    SvaraRadera