lördag 13 juli 2019

Singellivet och cuckold

Min kille är fullt medveten om att jag varit i kontakt med stora killen igen. Samt att han även kommer att komma tillbaka till stan i sommar.

Vi har pratat om det och han har egentligen inga invändningar mot att jag "lever singellivet" för en kväll om tillfälle ges.

Vi pratade även om det och om det kan ses som cuckold eller vad vi båda tycker om det hela. Han tycker att jag förtjänar att ha det skönt och få uppleva något extra.

Men att han även finner det ganska upphetsande. Svårt att sätta ord på känslorna, men vi delar många tankar på sätt och vis.

Dels är det lite känslan av att något är förbjudet. Att jag träffar nån annan utanför relationen och det kan vi båda tycka är upphetsande.

Sen är det lite att jag utnyttjar situationen. Dels att jag lämnar honom ensammen medan jag har kul på annat håll. Dels att vi utnyttjar en annan kille för min njutning, men också att jag blir lite tagen från min relation och på så sätt utnyttjad av en annan kille.

Vi båda tycker det är spännande med stora killens egenskapar att han är just stor. Stor, stark, domiant och jag går verkligen i gång i det lilla rollspel det ofta har varit mellan oss - både i mina tankar och i verkligheten.

Det som skiljer sig lite mellan våra känslor är det här med att förnedrad. Killen känner inte att han blir utnyttjad på så sätt att han blir lite förnedrad - vilket verkar ganska vanligt när man pratar om cuckold.

Jag däremot känner mig väl kanske inte förnedrad, men känslorna ligger ganska nära. Att vara undergiven och på så sätt bli lite förnedrad. Fast det är ju till lika något jag gillar och passar bra in på mina fantasier jag ofta har.

4 kommentarer:

  1. intressant läsning, fast känner sig inte din kille sig förnedrad du då gillar din kk's kuk mer än hans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mer vet jag inte. Är en annan grej liksom. Fast ligger lite i det du säger.

      Radera
    2. nu tror jag bara du försöker vara snäll mot din pojkvän:) större är ju bättre, som du också har kommit på:)

      Radera
  2. Hur går det med storkuken? Och smalkuken du pippade ett par gånger, har han fått mer någongång?

    SvaraRadera