fredag 23 augusti 2019

Drömmar som leder till onani

Skönt med lite sovmorgon och som lite extra krydda hade jag drömt nåt snuskigt under natten. Var som att jag var på nån hemlig klubb, lite som en swingerklubb. Inte för att jag tror att jag hade känt mig så värst bekväm bland en massa andra människor. Var inte något sex, utan killarna blev avrunkade av tjejerna till dom kom en efter en. Jag tittade på tillika deltog jag nog - ni vet hur drömmar kan vara.

Berättade för killen att jag drömt något snuskigt och lite halvt somnade jag om medan han hade börjat inspektera min kropp och hans hand slutligen letade sig ner till min mus. Skönt...

Det blev en skönt stund där han smekte mig och jag hjälte även till en del. Han berättade lite försiktigt om hur vi träffade en annan kille. Hur jag skulle få ha trekant med dom.

Blev inte sämre när jag kunde höra hur hans fingrar riktigt plaskade runt i min fitta, samtidigt som jag i tankarna lät dom två killarna dela på mig. Var jätteskönt.

När det hela var över och killen gått och duschade låg jag kvar. En plaskvåt fitta som var väldigt hal, så jag kunde inte låta bli att pilla lite. Slutade med att jag onanerade med de trosor jag hade tagit fram för att ha under dagen. Pullade mig med dom och kunde ganska snabbt komma en gång till.

Så ni ser - jag jobbar med trosorna även på semestern. Ett hårt jobb, men nån måste ju göra det ;)

4 kommentarer:

  1. Härlig dröm du borde bli swinger. Så fler av oss män kan få knulla dig. Det vore en dröm att få göra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja swinger är nog ett begrepp som är aktuellt vid sånna här fantasier. Så du skulle vilja få "chansen"?

      Radera
  2. Hur många har du knullat med samtidigt? Är du inte sugen på en gangbang? Två kukar i munnen en i rumpan och en i baken. Samtidigt som du runkar av två. De kan bytas av med varandra. När de som knullar dig sprutat dig full.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nog något som är hämtat ur en porrfilm. Riktigt så vill jag nog inte ha det, men visst finns det delar som lockar. Att det är flera killar gör det hela till något annat än vanligt sex liksom.

      Radera