fredag 16 augusti 2019

Utpumpad efter dagens upplevelse

Dags att gå och sova. Är helt utpumpad efter dagens upplevelse.

Stora killen hade bokat ett hotellrum för idag och vi hade bestämt att vi skulle träffas där, eftersom det inte passade att träffas någon annan stans.

Lite pirrigt för mig att hitta på en ursäkt och smita iväg. Fast helt klart värt allt pirr och vita lögner. Det kan jag lova!

Blev en ganska lång kväll och jag får berätta mer sen. Men kan avslöja att jag är öm på åtminstone tre ställen - käkarna, skinkorna och mellan benen.

11 kommentarer:

  1. Trevligt.
    Fortsättning följer på historien.

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jag är ganska lydig faktiskt. När nån bestämmer över mig.

      Radera
  3. Väntar med spänning på din berättelse. Vill höra allt ��
    Men va kul att ni hann träffas en gång till och att du blev så nöjd.
    Vad sa din kille?
    Sög du så hårt menar du så att du fick ont i käkarna? Fasen vad nöjd jag hade vart om det var jag som blivit avsugen så

    SvaraRadera
    Svar
    1. Killen har fått höra om allt och vi har fått hel del inspiration och är sugna på att återuppleva vissa delar av träffen tillsammans.

      Radera
  4. Berätta hurdan du var klädd ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade mörka tightare jeans och en vit skjorta med knäppning. Vita underkläder under.

      Radera
  5. berätta gärna i detalj hur skönt med det är med hans stora kuk, på vilket sätt det är skönare etc, hur kåt du blir att se den och ta på den

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt med detaljer. Är mer helheten. Är liksom häftigt med nån kraftig och dominant, samtidigt om jag vet att han är snäll och tar hand om mig.

      Radera
  6. Vart hamnade sperman ?

    SvaraRadera