onsdag 9 oktober 2019

Deep throat

De flesta killar gillar nog att bli avsugen. Jag har även märkt att många verkar gilla att man tar mycket i munnen - så kallad "deep throat".

Jag hittade nedanstående te och kunde inte låta bli att lägga till ordet "deep" före. För det är väl den typen av comforting threatment ni killar gillar?


Killen gillar när jag gör mitt yttersta för att ta hela i munnen. Får jag lugnt och försiktigt prova mig fram så klarar jag av det. Fast det några försök krävs oftast. Men träning ger ju färdighet som man brukar säga.

Även stora killen som jag träffat ville att jag skulle ta mer av hans kuk i munnen. Jag försökte och gjorde mitt yttersta men det gick till en viss gräns och sen gick det inte mer hur jag än gjorde.

Jag tyckte jag var duktig, men grovleken gjorde det svårt. Blev mest kladdigt av saliv, fast det gillade han.

12 kommentarer:

  1. Jag sprutar gärna i din mun!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har någon kunnat ta hela din i munnen? Provat på det?

      Radera
  2. En deepthroat och ett finger i röven är asskönt. Kommer så kraftigt då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är lite läskigt när killen håller på att komma när han är så djupt i munnen.

      Kraftiga sprut är så läckert, men dom vill jag helst se.

      Radera
    2. Vilket är ditt favoritställe?

      Radera
  3. Min kommentar tog du bort.
    Varför det då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj ursäkta. Ibland är det dom som gör ren reklam bland inläggen. Då brukar jag rensa. Måste ha gått för snabbt.

      Radera
  4. Jag har aldrig prövat deepthroat men drömmer om det. Skulle nog spruta som en brandspruta om någon kvinna gjorde det på mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kittlande tanke att känna hur någon tar hela i munnen? Känna läpparna längst ner på kuken? ;)

      Radera
  5. Du får gärna pröva deep throat på min 24x18 cm kuk. Det hade varit intressant och se.

    SvaraRadera