lördag 12 oktober 2019

Sexdrömmar

Det går att ha sex på massa roliga platser och sätt.

I sängen, på soffan och i badrummet...

Så härligt när båda har fått komma. Man ligger där och njuter av stunden, blir lite dåsig och är som i en egen liten drömvärld. När man upptäcker att hans hand har börjat utforska min kropp. Ett pirr sprider sig genom kroppen, kåtheten börjar byggas upp på nytt.

När jag upptäcker att hans kuk som nyss var ganska trött och hade börjat slakna. Istället hade växt till sig och nu stod upp, hård och härlig. Då var det bara för mig att rulla över, sätta mig över honom och styra in hans kuk i mig på nytt så jag kunde rida honom.

Gott att kunna glida av kuken och krypa ner och börja suga istället. Hal och våt var den efter att ha varit inne i mig nyss.

Duschen är inte heller att underskatta. Där smakar man kanske inte så mycket. Fast det är riktigt upphetsande att bli tagen bakifrån med händerna mot väggen. Sen när han ville komma fick jag se allt på väldigt nära håll. Enkelt att duscha bort efteråt ;)

4 kommentarer:

  1. Vart sprutade han?

    SvaraRadera
  2. Vad tycker du om ansiktssprut. Själv älskar jag det. Som tur är har jag en flickvän som låter mig göra det ibland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nog av den uppfattningen att ett ansiktssprut är ett härligt avslut. Fast jag föredrar att kunna se när killen kommer. Gillar att se på nämligen.

      Radera