tisdag 5 maj 2020

Sex på olika platser

Som inspiration både till verkliga livet och till bloggen så tänkte jag skriva några inlägg om sex på olika platser. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men situationen och platsen är helt klart av betydelse och kan vara något av det som sätter guldkant på det hela.

Jag tänkte att ni får gärna kommentera eller skicka ett mail och ge förslag/tips på vad jag kan skriva. Ni kanske har någon erfarenhet att berätta om som jag kan ta upp. Kanske skriva mina tankar och erfarenheter av samma sak.

Oftast har vi ju sex i sovrummet som får ses som hemmets trygga vrå. Jag kan inte direkt påstå att jag skiljer mig från mängden gällande det. Jag gillar att ha sex i sängen.

Det är varmt, mjukt och mysigt. Jag kan slappna av och helt koncentrera mig på att ge och ta emot njutning.

Jag gillar att luta mig tillbaka och bli berörd över kroppen och sen mer fokus på där nere . mellan benen. Att bli slickad och smekt och därefter när jag är redo. Då kan jag ligga och ta emot och njuta med killen över mig.

Vad finns det mer för platser/situationer då?

Utomshus - på stranden, på en sommaräng, i bilen.

Smita undan - på toaletten, på vinden, bakom sommarstugan.

Offentligt - risk att bli upptäckt, nån som kan höra eller kanske när någon ser på.

Personligt - bekanta i rummet bredvid, kollegor som anar vad ni gör, svärföräldrar som hört er.

Kom gärna med egna idéer. Skriv en kommentar eller maila mig :)





5 kommentarer:

  1. En snabbis på diskbänken är lite dirrrty. Har gjort det några gånger även i duschen. Älskar att olja in kvinnan som man sedan duschar med. Så att all olja försvinner. Knulla i båthytt är bökigt men härligt. Ett rejält knull och spruta henne full med sperma är nice. Kanske gör jag kvart i fem ragget på smällen. ������

    SvaraRadera
  2. Har kopierat dina p-piller stora tuttar på min telefon. Så det är det första jag ser när jag vaknar.
    Hade helst sett dom i verkligheten. Och fått smeka dem och suga på dem. Dom är härliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja brösten är väldigt fina på dom bilderna. Men är det ingen annan som råkar se vad du har för bilder på telefonen?

      Radera
  3. Jag skulle vilja lägga dig över mina knän och ge dig smisk med öppen handflata och sedan slicka dig en halv timme och sedan knullar vi utan kondom hela natten. Flera gånger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför ska jag få smisk? Vad har jag gjort fel?

      Radera