fredag 1 maj 2020

Att onanera

Onanera har jag gjort väldigt länge. Var nog ganska ung när jag började. Småpillade lite och upptäckte att det var skönt. Sen allt eftersom så började jag utforska och testa nya saker.

Upptäckte var klitoris satt och att det var väldigt bra att smeka där. Ville se hur fittan såg ut och onanerade mycket med en spegel nära till hans under en period. Väldigt användbart så jag kunde se tydligt. Mmm.. porrigt ;)

Sen ville jag prova en kuk, eller en dildo iaf... men då fick jag ta vad jag hade. Tuschpenna, hårborsten fick bland annat agera ersättare för en riktig kuk.

Inte samma sak, men har fått oräkneliga orgasmer med den där ljusblåa hårborsten jag hade.

Provade även olika "ställningar" ungefär som att jag hade sex. Red kudden som jag knölat ihop mellan benen. Fanns en säng som hade väldigt bra höjd och "knoppar" på sänggaveln som det gick att gnida fittan mot.


3 kommentarer:

  1. Är man och har onanerat regelbundet sen man var typ 13- 14 år. Också då jag fick min första utlösning. Numera använder jag en Fleshlight ofta. De är jättesköna. Nåt jag kan rekommendera din kille att införskaffa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har faktiskt en sån leksak. Använt den tillsammans några gånger, men annars blir det som ersättare när jag inte är tillgänglig.

      Radera
    2. Fan va nice. Ja de är verkligen jättesköna ju. Inte riktigt som äkta vara men nära på. Sprutar som en brandslang ju !!

      Radera