söndag 7 mars 2021

Sex på stranden

Ibland får jag frågan om jag gillar att visa upp mig utomhus, om jag haft sex utomhus eller inte ska komma till ett nakenbad. Det är kanske inte aktuellt just nu i vintertider, men jag kom på en sak värt att berätta om här på bloggen.

Jag är ganska blyg och känner mig inte alltid så bekväm. Jag har provat att ha sex utomhus, men känslan av att kunna bli upptäckt tycker jag inte riktigt om. Jag vet att vissa älskar det, men det är inte direkt något för mig.

Fast jag kan avslöja att jag har haft sex utomhus, på en strand med en massa andra människor i närheten.

Jag kom på det tidigare i veckan. Hade helt glömt bort det. Det var tillsammans med ett ex. Vi var inte tillsammans så länge och jag var nog 16-17 år.

Vi var på stranden. Badade, solade, hånglade lite.

Efter ett dopp i vattnet så hade jag handduken runt mig. Vi hånglade lite och jag upptäckte att han var hård. Dolde det på bästa sätt, nämligen att jag satte mig gränsle över honom. Tänkte ju att min stora handduk dolde det bra - vilket det också gjorde.

Men jag hade svårt att hålla fingrarna i styr så jag rörde vid honom. Det ena ledde till det andra och jag lirkade bikinitrosan åt sidan och dolt under handduken så lyckades jag sätta mig över hans styva kuk.

Blev kanske inte så mycket till sex, men jag satt över hans kuk och vet att jag rörde mig upp och ner några gånger. Samtidigt som många andra fanns runt omkring oss.

Jag inbillar mig än idag att det såg oskyldigt ut.

Jag avslöjade det för killen och berättade om det. Han var inte riktigt lika imponerad och lovade att jag skulle få en omgång smisk någon kväll.



3 kommentarer:

  1. Det blir nog smisk och en omgång skön sex då och kanske du får rida din kille också när han blir kåt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan rätt.. du får läsa om det imorgon ;)

      Radera
  2. Trevligt, hoppas att det var mysigt då :-)

    SvaraRadera