måndag 8 mars 2021

Straffet

Berättade ju på bloggen om vad jag hade gjort när jag var ung och dum. Haft sex på stranden med ett ex. Jag hade så klart pratat med killen om det tidigare och han var väl inte så där jättenöjd över det.

Igår kom straffet för mig.

Jag gjorde mig i ordning för natten och stod inne i badrummet. Killen kom upp bakom mig. Smekte mina bröst under min tunna och lite för stora sov t-shirt.

Men hans mjuka smekningar slutade att vara mjuka och istället greppade han tag i mitt hår med ena handen och med den andra mot min axel tvingade han ner mig på golvet.

Jag möttes av hans kuk och då den redan var varm och stenhård så gissar jag att han redan hade runkat kuken.

Kuken som han nu tvingade in i min öppna mun. Jag gapade stort och kände ganska snart hur varm försats rann ut i min mun.

Jag fick mer av kuken i munnen och han tvingade mig mot väggen. Mer och mer, djupare i min mun. Så där att jag fick lite svårt att andas under korta stunder.

Han reste mig upp och tog av mig t-shirten. Kände mjukt och försiktigt på mina bröst som nu var nakna.

Sen fick jag höra att han ville jag skulle suga av honom igen. Jag satte mig ner på golvet och fick direkt mycket av hans kuk munnen. Det kändes varm och fyllde upp min mun mer än väl.

Han började röra sig in och ut ur min mun. Efter ett tag var han så djupt inne i mig att jag både hade svårt att få luft och var tvungen att hosta.

Ni ska veta hur svårt det är att hosta med en kuk nästan i halsen.

Jag lät han "använda" mig och njöt i och med att han njöt av mig. Saliv hängde från min haka och då och då när kuken inte var som djupast i min mun passade jag på att samla lite luft.

Saliv hade droppat ner på mina bröst och jag kunde inte låta bli att känna efter lite. Blev så upphetsad av känslan. Att veta att brösten är hala under mina händer. På grund av att det droppat från min mun som just håller på att bli munknullad.

Hur det hela slutade? Ja, jag kan avslöja att jag var tvungen att ta en dusch på morgonen. Mitt hår och luggen var inte riktigt rent.



11 kommentarer:

  1. Han kom alltså i ditt ansikte eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va nice. Älskar att spruta i ansiktet

      Radera
    2. Men hur känns det? Jag skulle aldrig låta min kille komma där- Förnedrande

      Radera
    3. Förstår vad du menar. Viss förnedring finns ju inblandat i det, men beror ju på vem man gör det med också. Just det momentet gör det hela lite extra spännande tycker jag.

      Radera
  2. Denna berättelse är helt i min smak. Otroligt upphetsande. Hade du önskat se kukens reaktion?
    En bild på ditt nedsprutade ansikte hade gjort denna berättelse till den bästa av dem alla ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att du hade önskat det. Vill inte visa så mycket här på bloggen, men finns en hel del bilder tagna där mina bröst, magen, rumpan, fittan är nedsprutad.

      Radera
  3. Mmm. Vad skönt det låter. Hade gärna bytt plats ned din kille. så skönt att munknulla. Och sen få avsluta med en rejäl sats i munnen.
    /Anders

    SvaraRadera
  4. Det låter undrbart skönt.
    Fick du komma då?
    Är det din killes sperma du fotograferat på bilden?

    SvaraRadera
  5. Han blev inte sugen att du skulle rida honom då?

    SvaraRadera