lördag 8 maj 2021

Ett hett träningspass

Då vi ska försöka undvika att träffa andra i så stor utsträckning som möjligt samt hålla avstånd så har träningen blivit lidande. Även om jag nu inte varit jätteflitig tidigare heller.

Dagen bjöd i alla fall på ett härligt träningspass inom hemmets väggar och närmare bestämt i sovrummet - där vi hade en skön omgång sex på förmiddagen.

Mest träning blev det för killen när vi avslutade med att han tog mig bakifrån när jag låg över sängen och ett par kuddar under mage. Blev en helt annan ställning än att stå på knä.

Så killen knullade mig hårt och snabbt under en längre stund innan han slutligen inte kunde hålla sig och sprutade ner min rumpa och skinkor så sperma rann över ner över mitt stjärthål och längs låren.

Var en riktig höjdare och något vi tänker göra igen. Tänk att man ibland kommer på nån liten förändring som gör stor skillnad.

I min fantasi så fantiserade jag om att jag låt på nån form av bock i trä och läderklädd topp. Tänk er lite BDSM eller Fifty Shades of Grey.



5 kommentarer:

  1. Fifty Shades of Grey fungerar alltid 😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. Böckerna och filmerna har ju gett en del inspiration :D

      Radera
  2. Han lär väl ha stönat högt då han sprutade på en så sexig kvinna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog märkte jag att han kom - på mer än ett sätt. Kände hur han drog sig ur mig efter att jag hört han stöna bakom mig då han tog mig bestämt. Därefter kände jag hur han gång på gång sprutade över min stjärt.

      Radera
    2. Fan vad nice det lät. Hade gärna bytt plats med honom. Så himla sexigt att få spruta på en tjej

      Radera