lördag 15 maj 2021

Samtal med ett annat par

Under en period har vi haft kontakt med ett par som har lite utav samma intresse som oss. Dom har ingen blogg eller så, men dom gillar sex och har erfarenhet av en del spännande saker som överensstämmer med mina fantasier.

Så det har varit spännande att ha kontakt med dom och vi har bland annat pratat om enklare BDSM och vad man kan hitta på för spännande saker. Inget extremt utan enklare saker så som att bli fastbunden. Hur är det at få händerna fastbundna tillskillnad från att få benen särarade och fastbundna.

Själv har jag provat på handbojor och killen har hållt fast mina händer flera gånger så klart, men jag har inte provat på rep och att bli helt fastbunden. Ögonbindel eller kanske en mask eller huva på det verkar spännande.

Sen har dom erfarenhet av att träffa andra par samt träffa andra på egen hand, så dom har en ganska öppen relation. Inspirerande och spännande att höra om deras upplevelser och jag kan identifiera mig i mycket. Jag och killen har ju pratat en hel del om cuckold och killen har ju även låtit mig träffa den stora killen tidigare. Så helt främande är ju inte sånna här tankar.

Dom hade hittat oss via bloggen, då jag avhandlar en del lite smaskigare teman än vanligt sex ibland. Vi har så klart kommit in på frågan om att träffas någong gång. Det låter faktiskt lockande, dessvärre bor dom en bit söderut så det kräver en del planering i så fall. Men inte helt omöjligt.


1 kommentar:

  1. Vet inte om Ni fick vår kommentar men vi hade gärna pratat lite med Er om Ni är sugna :D

    SvaraRadera