söndag 10 juli 2022

Solsting


Vi får hoppas att sommarvädret fortsätter och bjuder på mer härlig värme.

Nån mer som legat ute i solen och njutit? Jag kom att tänka på att det är många lättklädda och måste vara ett paradis för er snuskisar som gillar att titta på lättklädda tjejer.

På stranden, på stan, dom som motionerar genom en promenad eller en joggingtur - lättklätt överallt.

Jag brukar alltid försöka att klä mig ganska "propert" när jag är bland andra människor, men när det är så här varmt så är det inte alltid så lätt. Blivit bara ben och mycket linne upptill. Men har även gått i bara sport-bh också. Kändes ändå påklätt trots omständigheterna. Men jag kunde känna en del blickar.

Hur går det för er? Får ni solsting eller kåtsting?

4 kommentarer:

  1. Klart blir Kåt,när man ser lättklädda Tjej överallt 😋😛.Det första man kollar in är om hon har snygg Rumpa 😛,man går med Stånd väldigt ofta🤗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan förstå att ni tittar lite extra. Vissa verkar gilla rumpan och vissa faller för brösten ;)

      Radera
  2. Jag gillar alla nakna fötter. Kan knappt åka kommunalt.

    SvaraRadera
  3. Telesex ? 15 minuter 600

    SvaraRadera